Gå til innhold

Inspirert: hva med tantebarna dine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes du dine nieser og nevøer (om du har noen) er vakrere enn andre barn? Jeg er ikke ordentlig tante selv, så jeg vet ikke.

Søsteren min sier det hele tiden at sønnen min er det vakreste barnet i verden (ingen egne barn enda), og det er jo kjempe koselig å høre. Men er hun objektiv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke ekte tante selv, men er nesten tante til barna til besteveninnen min gjennom 20 år. Vi er som søstre, så jeg kan vel kalle meg tante da.

Ja, barna hennes er utrolig nydelige! Men vakrere enn andre? Nei, det tror jeg ikke. Men absolutt nydelige barn=)

Skrevet

Nei, hun er ikke objektiv i det hele tatt. Det nærmeste du kommer dine egne barn, er dine søskens barn. Jeg ble moster før jeg fikk lillegutt, og jeg sa bestandig til mannen min "jeg skjønner hvor glad jeg blir i barnet vårt, for jeg er så glad i mine mosterbarn" Det jeg ikke visste, var at følelsen for min sønn er enda sterkere. Men jeg kan gjøre alt for mine nevøer. Så absolutt ikke objektiv!

Skrevet

Jeg er veldig glad i min søster, og barna hennes er jo på en måte en forlengelse av henne.. De har sjarmert meg 100%, og selvfølgelig er de nydelige. Nesten like nydelige som mine egne ;)

Skrevet

Jeg synes ikke de er spessielt pene, det er ikke mine heller selv om mange andre sier det. Søte og ikke minst sjarmerende det er de derimot. Det er mye viktigere enn å være pen.

Skrevet

Helt objektivt sett er tantebarna mine de nydligste og herligste på jord hehe :)

Jeg har alltid hatt et veldig nært forhold til dem, og hu eldtse er nesten mere som en etterlengta søster (var 13 når jeg blei tante), så kan vel ikke si at jeg kan være helt objektiv der. Men de er nydelige og, det veit jeg! ;)

Skrevet

Tante-gullet mitt er ......faktisk verdens skjønneset!!! : )

Skrevet

Jeg har nok i overkant sterke følelser for mitt tantebarn (nevø) og han er like nydelig som sin kusine. Gid, vi har vært heldige:-)

Skrevet

Ja, jeg syns niesa og nevøen min er utrolog vakre. Og før jeg fikk barn selv, så sa jeg til broren min at jeg ikke trodde jeg kunne bli mer glad i mine fremtidige barn enn jeg var i niesa mi (før nevøen min ble født). Så objektiv er man absolutt ikke i en slik situasjon. Iallefall ikke jeg.. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...