vi har verdens fineste gull Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 FIkk en DEILIG sjokoladekake oppskrift fra svigerinna mi, som jeg bare måtte lage til jenta vår sin 4 års dag... 9!!!! dl. sukker skal jeg i følge oppskrifta ha oppi. Alstå, er ikke på noen som helst måte hysterisk, men fader, det var vel ekstremt mye sukker???
2 små og en undulat Skrevet 4. september 2009 #3 Skrevet 4. september 2009 Hehe, jeg har sjelden spist mye av kaker jeg selv har laget, for da ser jeg selv hvor mye sukker det er i kaka. Tror ikke 9 dl sukker er spesielt mye, kaker er veldig usunt, men veeeeldig godt:D
cherry coke Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 Jo, det var mye. MEN den blir sikkert veldig søt og veldig god=)
ღ ♂ + ♀ ღ +2! Skrevet 4. september 2009 #5 Skrevet 4. september 2009 er det den det i tillegg til 9 dl sukker, er 400 g smør i? isåfall er den knallgod!
*Rutletutt* Skrevet 4. september 2009 #6 Skrevet 4. september 2009 Er det Chocolate Fudge cake? Den er i såfall KNALLGOD!!!!!!)
vi har verdens fineste gull Skrevet 4. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. september 2009 Javel, da er jeg overbevist og setter igang med å bake denne FANTASTISKE sjokoladekaken;)
♥♥♥ Skrevet 4. september 2009 #8 Skrevet 4. september 2009 til tross for mye sukker- Kan jeg få oppskrifta??? storebror eeeelsker sjokoladekake. har halvveis lovt det blir kake i dag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå