tralalalla Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Noen som veit korleis det er når en får seg samboer. Mister en alt med en gang, eller får en beholde overgangstønad og trygd i 12 mnd?
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 Hvis du ikke flytter sammen med bf får du beholde stønadene i 12 mnd eller til du evnt. får barn eller gifter deg med ny samboer. Så hvis du ikke får barn i løpet av de 12 mnd eller gifter deg, så får du beholde stønadene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå