Gå til innhold

Dette er ikke reklame for triumph, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

du verden så bra hold-in-truser de har!!! Jeg kjøpte ei der til 269 kr fordi jeg slet med å komme inn i bunaden, og med den trusa på gikk jeg faktisk ned 3-4 cm:) Og jeg kom meg inn i bunaden:) :)

Anbefales!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det der er så rart...Hvor blir fettet av da? Det kan jo ikke trykkes innover forsvinne inn i magen uten at det går kraftig ut over vitale organer?

har prøvd sånne hold in strømpebukser, og min erfaring er at de bare flytter på flesket.

Skrevet

Hehe, det tenkte faktisk jeg og:)

Men det kjentes faktisk ut som om fettet ble klemt innover:/ Det var egentlig ikke så ubehagelig å ha på seg, men jeg tror heller ikke det blir noen hverdagstruse;)

Skrevet

Min erfaring er at det du trykker inn ett sted, nødvendigvis må bule ut et annet sted, men ofte kan det være det er bedre sted....

Skrevet

Litt enkel fysikk; tettheten på fettvevet er ikke optimalt..SÅ et viss volum med fett har inneholder en del"Luftrom" for å si det enkelt og kan krympes sammen..Tenke en fersk rosinbolle av de man kjøper i 6 eller 8 pack..Den fyller ut hele hånda,- men om du presser den sammen så blir den ikke større enn en plomme..Og massen er fortsatt den samme,- men TETTHETEN er annerledes.:Det er DETTE hold-in gjør med fettet...Gjør tetteheten større.:Derfor,- opp til en viss grad,KAN man minsek omkrets ved å øke fetttettheten :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...