Gå til innhold

Angående slimpropp og tegningsblødning...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slimproppen min gikk for to uker siden imorgen. Ingen tvil om at det var den som gikk. Etter det har jeg vært veldig plaget med maserier...Må være det det er siden jordmor sjekket meg igår, og jeg er moden, men ingen åpning... Siden igår ettermiddag har jeg hatt VELDIG mye blodblandet utflod / slim...(unnskyld detaljer)... Og tak som kommer og går, men ennå ikke noe regelmessig... Begynner og håpe at dette kanskje er min siste fredag som gravid, og at jeg kanskje føder iløpet av helgen... Hadde vært perfekt timing, siden min mor kommer på besøk idag og skal være til uti neste uke...da har vi barnevakt til våre andre to når fødselen starter :) Hørte noe rykter om at det er fullmåne i helgen, og at det visstnok er et gammelt kjerringråd som sier det er økte sjanser for fødsel akkurat da... Håpe, håpe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som det ikke er lenge til.... De sier det at ved fullmåne er det fullt på føden! Lykke til!!!!

Skrevet

Jeg tipper du får iløpet av helgen ja, mine rier starta pang etter tegningsblødning:p 8 timer senere hadde jeg prinsen i armene mine:) Å fullmåne er et bra tegn sier de ja:)

Lykke til:D

Skrevet

Åhh...håper virkelig jeg starter ja :) Dere gir meg håp og god tro!! Kommer til å være fryktelig skuffet hvis jeg sitter med magen på mandag... Har tak i ryggen, men tør ikke tro siden jeg har hatt disse takene flere ganger uten at det har blitt noe mer... Snart hente mine andre to i barnehagen, så får jeg noe annet å tenke på...

Skrevet

slimproppen min gikk for halvannen uke siden, jeg er i uke 34 nå, men jordmor sier det trenger ikke bety noen ting. men sa også at hvis tulla vil ut nå er det ingen som vil prøve å stoppe henne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...