nicki82 Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Lurte litt på dette her. Samboeren min har fått en ball veldig uheldig plassert når han var 13/14 år. Så en film om en fyr som ble steril av at en medspiller tok feil av hvilken ball han skulle sparke. (Måtte bare flire siden en romantisk komedie gjorde meg så engstelig.) Noen som har opplevd lignende??? Kan han være steril??
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 ...vel.. nå tror eg det ska enormt mye te for å bli steril av å få ein ball i..ballen? (haha) Tåler menn å få ein skotupp/kne oppi der, så tåle det nok ein ball og. Og veit om mange som har blitt knea/tuppa som e papper i dag. Hehe. Høyst sannsynligvis så har det ingenting å si..! Sier logikken i mitt hodet hvertfall. Siden det ska vær sååå vanskelig å lage en baby, så kan da ikkje utstyret være så skjørt heller. Da hadde jo menneskeheten dødd ut!
nicki82 Skrevet 4. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2009 Jeg tenkte bare på at menn har det der med å sparke suuuuperhardt. Takk for trøstende ord. Rart med det her..har jo visst så lenge om det her, men det er ikke før nå at jg begynner å bekymre meg kvalm...
nicki82 Skrevet 4. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2009 Skal prøve å få han til å levere inn svømmerne hans:) Håper at det går fint å få henvisning fra fastlege via telefon??!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå