Gjest 5 andre Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Her har det som regel gått i viking eller ecco gore tex. Lurte litt på om Sorel var en god sko. Om barna slipper å bli klamme / våte, og om de har god nok støtte.. Noen erfaringer? Link til skoen jeg mener: http://www.gsport.no/Misc/Product/?quicksearchquery=sorel&categorytype=&productid=354939%28BC_3%29
Gjest Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 Vi kjøpte Sorel sko til sønnen vår i fjor vinter - da var han 1 år og 8 mnd.. Erfaringen tilsa at de ble for tunge. Det er klumpete tunge sko til veldig små barn. Vi kjøpte et par Geox vinterstøvler til ham i stedenfor, og de var helt supre. Lette, varme, GoreTex membranet holdt ham tørr og de var enkle å få på, og de satt godt på foten! Vi har brukt dem som fjellstøvler til mini nå i høst og i sommer, og de fungerer kjempefint. Ikke så tunge som gummistøvler, men stødige nok rundt anklene når man går i ulendt terreng. Eldste jenta har Sorel og undertegnede selv bruker det, og er kjempefornøyd med dem! Skal prøve igjen i år, for nå er han større, mer sterk og motiorisk flinkere, så vi gir oss ikke med det første. Men vi kommer også til å kjøpe et par lettere vinterstøvler som kan brukes som fjellstøvler også neste vår/høst.
Gjest 5 andre Skrevet 4. september 2009 #3 Skrevet 4. september 2009 Takk for svar.. Sønnen min er 3 år, så har litt lyst til å prøve de ut. Synes bare ikke at jeg kan gå til anskaffelse av flere par vintersko i den prisklassen.. Kjedelig å gjøre bomkjøp da.. Noen fler med erfaringer?
kristanna Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 Veldig fornøyd med de. Holder godt på varmen:) Ikke for tunge for gutten min da han var to.
Gjest 5 andre Skrevet 4. september 2009 #5 Skrevet 4. september 2009 Takk Tar gjerne i mot flere erfaringer....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå