Gå til innhold

Hjelp! Vondt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste nettene denne uka har jeg våknet med kjempe smerter i magen, er så jeg nesten ikke klarer bevege meg og gjør vondt i magen når jeg puster. Er sånn skikkelig stikkende ufattelig vond følelse.

Lurer på om noen andre har det sånn, eller vet hva det kan komme av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kor i magen det er då ? Har våkna av en lik følelse nede på venstre side av magen, men går øve ganske fort igjen.. Men veit ikkje ka det er då...

Skrevet

Er i heile magen. Her varer det hele nettene, men er ikke sånn på dagen. Merkelig he he

Skrevet

hmm, då veit eg ikkje :)) Kanskje nåken andre veit ?

Skrevet

d er vell ikkje rier då??? blir magen hard??

Skrevet

Nei magen blir ikke noe mer hard.

Er førstegangs så har jo heller ingenting og sammenligne med.

Tenkte kanskje det kunne være ''strekkinger'' i livmora eller noe? Er det vanlig? Er 34+5 :)

Skrevet

Hei. Jeg får også skikkelig vondt i magen om nettene nå, hatt de spes siste uka. Føles ut som magen skal sprekke, samtidig som det er litt verkende følelse, og ikke godt å ligge noen vei. Lurer selv på hva dette er, samtidig får jeg nesten ikke puste i perioder, og så hjelper det lite å opp å gå... blir snart gal. 38+1 idag.

Skrevet

Men du vet heller ikke hva det kan være?

Er på samme måte her, og bare blitt værre denne uka, jeg tenkte at om det er samme eller værre nå til natta så ringer jeg føden.

Skal ikke på kontroll før om 2 uker, orker ikke vente så lenge.

Skrevet

Jeg aner ikke, første her også, men litt mistanke om at det kan være vonde kynnere, har ikke hatt det før. Fryktelig ubehagelig, la inn et innlegg for 30 min om spørsmål om det men ikke fått svar ennå, for idag hadde jeg det på dagen også, tilslutt så vondt at jeg kastet opp:(

Skrevet

Har lest her inne at magen skal bli helt hard om man har kynnere, gjør din det? Gjør ikke det her.

Du er jo nerme termin da, kan kanskje hende det er noe på gang?

Skrevet

Ja min blir hard, den spenner seg liksom, kjennes ut som om magemusklene tar helt av. samtidig med disse smertene Ja er jo nærme, men det gikk liksom over idag etter et par timer, men det er der stort sett hver natt. Blir minumalt med søvn, sikker for deg også ;(

Skrevet

Ring føden om det kommer igjen, hjelper sikkert litt å snakke med folk som virkelig har peiling tenker jeg :)

Ønsker deg masse lykke til, å håper alt går bra :)

Skrevet

Ja jeg gjør nok det, og ta deg en sjekk du også om det ikke gir seg:)

lykke til, til deg også:) Er jo ikke lenge igjen for noen av oss, spesielt når man tenker på ukene vi har lagt bak oss:))))

Skrevet

Nei og godt er det. Skal bli deilig når vi kan få holde våre søte små i armene :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...