Leandermamma Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Hvilken vogn sover de i og ligger de med beina utstrakt i vognen eller "sitter" de og sover? Gutten min er 94 cm og har Teutonia y2k som sovevogn, men den er nå for kort til at han kan ligge utstrakt og han sover ikke like godt hvis han sitter og sover. Finnes det en en forlengerdel til vogner slik at de kan soves utstrakt i ?
3småtroll♥ Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 Vet ikke ang forlengerdeler- har aldri hørt om det hvertfall;) Lillemann sover i Simo-vogn i barnehagen. Den har jeg hatt til alle tre og jentene har brukt den så lenge de har sovet på dagen. Da har de kunne sove med beina rett ut;) Er jo mange billige Simo vogner å få kjøpt på Finn. Genial til barnehagevogn med god plass og super kallesje;)
Leandermamma Skrevet 4. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2009 Hvilken Simo vogn er det dine barn har brukt?
3småtroll♥ Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 Den gode gamle kombivogna;) Er samme nå som den var for mange år siden i str og slikt. Selvfølgelig sportsdelen da;)
Ronja&Odin Skrevet 4. september 2009 #5 Skrevet 4. september 2009 dattera mi har sitti i bare trille siden hun var 7 mnd... så den sover hun i barnehagen og... ryggen blir lagt helt ned, men beina er i "sittestilling"
Gjest Skrevet 4. september 2009 #6 Skrevet 4. september 2009 Hei Min gutt er 96 cm lang og sover i en PegPerego GT3- Valgte den nettopp fordi den er 105 i lengden og han kan sove der en stund. Har også kjøpt en Ajungilak Knøtt sovepose til pulk som kan brukes i vogn også - den har en fin hette som man kan tre over ryggen, så den sitter fast. - denne koster 499,- på XXL. Er 115 cm lang og dvs at han kan bruke den til han er ferdig med å sove i vognen sin. - Hadde både barneposen og den store vognposen til Odenwälder, men de ble fort for korte til den lange lille mannen min! Og jammen er de et hav dyrere også!
Makko med to små gutter Skrevet 4. september 2009 #7 Skrevet 4. september 2009 Seier & Glede, har posen deres hull til seler? -Tørr ikke å la mini ligge uten :-S Er på jakt etter en ny pose. Synes voksi er litt klumpete, og skal ikke bruke dun pga allergi. -Det er vansklig å finne lange poser uten! - Vi har en emmaljunga i barnehagen. Mini er riktignok bare 82cm så han har ennå plass. Men han legger seg på sida, og drar opp beina, så tviler på at det blir et problem selvom han blir lang.
Gjest Skrevet 4. september 2009 #8 Skrevet 4. september 2009 Posen har ikke hull til seler, men det er en enkel sak å sy det.. Har gjort det selv både på Voksiposen og denne soveposen. Jeg tørr heller ikke ha posen i vogn uten seler... Kluet er å sy mønster rundt hullene FØR du klipper - så blir ikke hullet for stort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå