Gå til innhold

Hva har du på deg nå?? ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her regner det som bare det.. høljer ned!

I dag har jeg på meg en svart tight ( lang), og hvit singlett og hvit litt vid tunikaskjorte over.

Så blir det gummistøvler og bergangsjakke når vi skal ut!! makan til høljing a!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvit stygg morgenkåpe, får vel ta en dusj snart og få på meg noe annet:-)

Skrevet

Her skinner sola fra skyfri himmel, skal snart ut å trene. Har for øyeblikket på meg hvit t-skjorte og slitte jeans. :o)

Skrevet

Grå kosebukse og svart genser. Har levert i bhg, da hadde jeg også blå blomstrete gummistøvler og blå regnjakke.

Nå sover yngste så jeg skal trene og dusje. Etter det blir det vel litt stiligere antrekk, men ikke mye. Her høljer det også, så tror ikke vi skal så mye ut i dag.

Kan ha på husklær da;-)

Skrevet

Dongeribukse, svart ammesinglet og svart tunika utenpå der igjen.

Regner her også, så det ble allværsjakke på vei til barnehagen her også..

Skrevet

Stygg svart utvaska jazzbukse og en stygg litt for godt brukt svart genser fra sparkjøp med glitterskift. Husarbeidklær. Skifter sjelden før vi skal ut dørene, og mannen leverte eldste i barnehagen i dag.

Skrevet

Regner her og....ble gammel dongeribukse og slitt singlet med hvit bomullstopp over. Synes alle klærne morkner av morsmelken så mens jeg fortsatt ammer er det greiest med gamle klær det ikke er så farlig med. Har måttet kaste 3 lakener det har gått hull i akkurat der brystene mine ligger, skikkelig irriterende.

Skrevet

olabukse (en som passer, ha ha), tunika, cardigan. litt begrensa hva som passer bare 5 uker etter fødsel:)

Skrevet

Brun litt lang tynn bomullsgenser med 3/4 lange armer, svart kosebukse, svarte sokker, svart BH og svart hipster. Når vi (lillejenta og jeg) skal ut bytter jeg bukse og tar på ei dongeribukse (kosebuksa er stort sett for hjemmebruk ;-)). Sko og brun strikkejakke hører også med når vi skal ut.

Skrevet

Svart strømpebukse med brune striper, rød shorts, svart singlet, grå topp og grå cardigan.

Skrevet

hvit flekkete joggebukse og genseren til samboeren min:p

Skrevet

nå har jeg på meg noen som bare hører til innendørs. Altså, jeg er egentlig ganske opptatt av klær, og syns selv jeg har mye fine klær...

MEN når jeg er hjemme, fader, av og til ser jeg ut som en uteligger, en skikkelig dass rett å slett, haha:)

Stakkars mannen min som må se meg slik, hihi:)

Skrevet

Uff nå følte jeg meg tatt på senga..

Ikke dusjet og ordnet meg enda, så har på meg en ulltrøye og sykehusskjorte, slipperser.

Skrevet

Har på meg en tunika og sminke ned til knærene :P Var ute en liten tur i går, og har ikke kommet meg i dusjen ennå.. Men snaaart...

Skrevet

haha!!! Sykehusskjorte???

Skrevet

Flunkende ny jazzbukse (så den har ikke rukket bli slitt enda, men i ettermiddag når jeg har lekt på gulvet med ungene derimot...) og hvit t-skjorte som jeg ser har sikkel på skuldra...

Skrevet

Har fri i dag, så har på meg ynglings"antrekket" med jeans (lyse skinny i dag), lang hvit singlet og en hettejakke (i dagen hvit Tommy Hilfiger-jakke).

Skrevet

Har på meg mørke skinny jeans og en gammel David Bowie t-skjorte.

Skrevet

Tigths og den harry Ed hardy tunikaen min ;)

Er sol her idag juhuuu!

Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

Dongeribukse, hvit singlet og en lang genser med sorte og lysegrå striper.

Skrevet

mørk jeans, lilla tunika og sort skjerf med sølv i har jeg på meg i dag.

Skrevet

Grå jeans, lilla og hvit singlet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...