Gjest Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Her regner det som bare det.. høljer ned! I dag har jeg på meg en svart tight ( lang), og hvit singlett og hvit litt vid tunikaskjorte over. Så blir det gummistøvler og bergangsjakke når vi skal ut!! makan til høljing a!!
hettinettifletti Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 Hvit stygg morgenkåpe, får vel ta en dusj snart og få på meg noe annet:-)
Mille** Skrevet 4. september 2009 #3 Skrevet 4. september 2009 Her skinner sola fra skyfri himmel, skal snart ut å trene. Har for øyeblikket på meg hvit t-skjorte og slitte jeans. )
tomat15 Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 Grå kosebukse og svart genser. Har levert i bhg, da hadde jeg også blå blomstrete gummistøvler og blå regnjakke. Nå sover yngste så jeg skal trene og dusje. Etter det blir det vel litt stiligere antrekk, men ikke mye. Her høljer det også, så tror ikke vi skal så mye ut i dag. Kan ha på husklær da;-)
Fire småtroll Skrevet 4. september 2009 #6 Skrevet 4. september 2009 Dongeribukse, svart ammesinglet og svart tunika utenpå der igjen. Regner her også, så det ble allværsjakke på vei til barnehagen her også..
Mrs. Bouquet Skrevet 4. september 2009 #7 Skrevet 4. september 2009 Stygg svart utvaska jazzbukse og en stygg litt for godt brukt svart genser fra sparkjøp med glitterskift. Husarbeidklær. Skifter sjelden før vi skal ut dørene, og mannen leverte eldste i barnehagen i dag.
-MtG- Skrevet 4. september 2009 #8 Skrevet 4. september 2009 Grå velour-joggebukse og sort ammesinglet..
Knotten & lille persille Skrevet 4. september 2009 #9 Skrevet 4. september 2009 Regner her og....ble gammel dongeribukse og slitt singlet med hvit bomullstopp over. Synes alle klærne morkner av morsmelken så mens jeg fortsatt ammer er det greiest med gamle klær det ikke er så farlig med. Har måttet kaste 3 lakener det har gått hull i akkurat der brystene mine ligger, skikkelig irriterende.
meg & to små vampyrer Skrevet 4. september 2009 #10 Skrevet 4. september 2009 olabukse (en som passer, ha ha), tunika, cardigan. litt begrensa hva som passer bare 5 uker etter fødsel:)
Månestråle75 Skrevet 4. september 2009 #11 Skrevet 4. september 2009 Brun litt lang tynn bomullsgenser med 3/4 lange armer, svart kosebukse, svarte sokker, svart BH og svart hipster. Når vi (lillejenta og jeg) skal ut bytter jeg bukse og tar på ei dongeribukse (kosebuksa er stort sett for hjemmebruk ;-)). Sko og brun strikkejakke hører også med når vi skal ut.
Let's hear it for the boys! Skrevet 4. september 2009 #12 Skrevet 4. september 2009 Svart strømpebukse med brune striper, rød shorts, svart singlet, grå topp og grå cardigan.
Ronja&Odin Skrevet 4. september 2009 #13 Skrevet 4. september 2009 hvit flekkete joggebukse og genseren til samboeren min:p
vi har verdens fineste gull Skrevet 4. september 2009 #14 Skrevet 4. september 2009 nå har jeg på meg noen som bare hører til innendørs. Altså, jeg er egentlig ganske opptatt av klær, og syns selv jeg har mye fine klær... MEN når jeg er hjemme, fader, av og til ser jeg ut som en uteligger, en skikkelig dass rett å slett, haha:) Stakkars mannen min som må se meg slik, hihi:)
StorkeMammaen Skrevet 4. september 2009 #15 Skrevet 4. september 2009 Uff nå følte jeg meg tatt på senga.. Ikke dusjet og ordnet meg enda, så har på meg en ulltrøye og sykehusskjorte, slipperser.
Snakkelittmeddeg Skrevet 4. september 2009 #16 Skrevet 4. september 2009 Har på meg en tunika og sminke ned til knærene Var ute en liten tur i går, og har ikke kommet meg i dusjen ennå.. Men snaaart...
vi har verdens fineste gull Skrevet 4. september 2009 #17 Skrevet 4. september 2009 haha!!! Sykehusskjorte???
rima Skrevet 4. september 2009 #18 Skrevet 4. september 2009 Flunkende ny jazzbukse (så den har ikke rukket bli slitt enda, men i ettermiddag når jeg har lekt på gulvet med ungene derimot...) og hvit t-skjorte som jeg ser har sikkel på skuldra...
*Rutletutt* Skrevet 4. september 2009 #19 Skrevet 4. september 2009 Har fri i dag, så har på meg ynglings"antrekket" med jeans (lyse skinny i dag), lang hvit singlet og en hettejakke (i dagen hvit Tommy Hilfiger-jakke).
cherry coke Skrevet 4. september 2009 #20 Skrevet 4. september 2009 Har på meg mørke skinny jeans og en gammel David Bowie t-skjorte.
Gjest Skrevet 4. september 2009 #21 Skrevet 4. september 2009 Tigths og den harry Ed hardy tunikaen min Er sol her idag juhuuu!
Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 4. september 2009 #22 Skrevet 4. september 2009 Dongeribukse, hvit singlet og en lang genser med sorte og lysegrå striper.
Lille my ;) Skrevet 4. september 2009 #23 Skrevet 4. september 2009 mørk jeans, lilla tunika og sort skjerf med sølv i har jeg på meg i dag.
Frk.TreningsGlad med 2 KidZ Skrevet 4. september 2009 #24 Skrevet 4. september 2009 Grå jeans, lilla og hvit singlet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå