AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Nå blir jeg helt hysterisk! Jeg er 20 uker på vei og det var e del brunt blod på papiret da jeg var på toalettet i stad.. Kjente lillegutt sparke før det, men nå kjenner jeg selvfølgelig ikke noe og har litt småvondt på siden av magen..hjeelp! Hva kan dette bety? Har mistet en gang før og har derfor helt panikk nå! noen som kan roe meg ned? Skal til lege 10.30..
ToTette! Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 Hadde det samme i går! Men mer lyserødt kanskje? Senere på dagen en dråpe litt brunere. Synes også jeg kjente litt knip nede i høyre side spes. Men hadde spist en del druer og umodne pærer så håpet på at det var det... Var ikke kjempevondt heller, bare akkurat som lette luftsmerter. Ville bare si at jeg har ikke hatt noe mer, og begynner så smått å bli roligere nå. Tenker at det er et blodkar. Du kan jo ha tatt et blodkar i går kveld, lagt deg ned for å sove, slik at blodet ble litt brunt før det kom ut i morges? En teori bare? Uten at jeg er noen ekspert. Jeg lurte like mye så forstår bekymringen. Godt du skal til legen da. Føden hos meg sa det var trygt å avvente så lenge det ikke var mer, og skulle ringe igjen hvis det tiltok. Det har det altså ikke gjort. Håper det går bra med både deg og meg :-)
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 4. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2009 Uff, det er så fælt. Jeg vet jo innerst inne at dette ikke trenger å ha katastrofal betydning, men tenker jo bare på de gangen jeg mistet.. Da tenkte jeg det ikke var noe alvorlig også var det ikke noe mer.. Så nå skal jeg definitvt ta det på alvor. Godt du ikke har blødd noe mer, da. Hos meg var det liksom hele tørket som var fullt av brunt blod.. Hadde en hektisk dag i går med full jobb og trening etterpå så tenker det kan jo ha hatt noe å si.. Mne, huff.. gleder meg til å få vært hos legen.
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 4. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2009 Da har jeg vært hos legen og hun sendte meg videre til ultralyd på sykehuset. Alt er bra med lillegutt og den unge, kvinnelige, noe intense legen gjorde alt hun kunne for å berolige meg på dette. Morkaka er litt lavt nede og en slik blødning kan komme av litt for mye stress eller løft eller slikt. Hun synes det var fint at kroppen ordnet opp og kvittet seg med gammelt blod, så det var jo greit.... Men hun ville ha meg på kontroll om 4 uker igjen siden jeg var så bekymret. Opplevde ikke dette med min datter så derfor blir jeg så veldig urolig. Men er roligere nå, men utslitt, så skal gå og legge meg litt. Var en påkjenneing dette, men heldigvis alt bra med gullgutten! Vi fikk til og med se ansiktet hans i 3D. Søtnos!
ToTette! Skrevet 5. september 2009 #7 Skrevet 5. september 2009 Kjempebra å høre! Skal selv på UL om 1,5 døgn (mandag formiddag). Gru/gleder meg! Er litt spent siden de skal måle gjennomstrømming til morkaka pga preeklampsi og dårlig vekst forrige gang. Og blir jo ekstra spent pga det lille blodet. Men kjenner liv så tror lille har det bra :-) Måtte ta hastesnitt uke 32 sist så de må følge med ekstra denne gang. Førstemann var underernært (1300 gram), men det er hun såvisst ikke nå. Ligger litt over middels på percentilen, og litt lavere enn gjennomsn bare. Helt nydelig tulle på 18 mnd, og ingen skader what so ever :-)
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 6. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 6. september 2009 Lykke til på ul i morgen ToTette! år Hørtes ut som en dramatisk fødsel forrige gang-. Godt å høre det går bra med tulla di nå! Jeg fikk høre at gutten i magen lå 10% over gjennomsnittet i str. så det er jo bra, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå