Gå til innhold

Vi er så usikre på navnevalget til snuppa... Synspunkter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har landet på tre navn tror vi... De er: Mathea, Emilia og Amelia... Hva syns dere om disse navnene?? syns det er så vanskelig å velge navn, og vanskeligere for hvert barn... Nå har vi totalt ulike navn på våre to andre barn, så vi kan ikke velge et navn som ligner på noen av disse... JEg syns disse tre var fine jeg da, og mannen er enig, men så var det å velge ett av dem...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns alle tre var fine navn, men holder nok en knapp på Mathea.

Skrevet

Jeg ville gått for Emilia... Nesten alle jentene i Norge blir nå for tiden døpt til Mathea....

Skrevet

Var det jeg trodde også, men sjekka på ssb, og det var ikke så mange som jeg trodde som het det...

Skrevet

Men Emilia er jo bare så vakkert...Men det er nå mitt synspunkt.. Lykke til. Ikke lett det der. Husker hvordan jeg også hadde det. Min nr 2 skulle hete Vibeke, men når hun kom ut å ble lagt på magen min var det ikke noen Vibeke nei. Ble at jeg gikk i gangene på Ullevål, å plutselig deiset navnet Christina ned i hodet mitt.

Skrevet

Hehe, sånn hadde vi det med førstemann...hadde navnet klart, men det passet bare ikke så måtte finne nytt... Jeg syns også Emilia er fint... Vanskelig...

Skrevet

Helt klart Emilia :) Vet om tre stk bare i år som har fått navnet Mathea... Og de er jo ikke med på statistikken ennå.. Tror poppis navnene i år blir Sofie, Leah og Mathea.

Skrevet

Syns det var kjempefine navn alle tre. Men jeg tror jeg liker Amelia best!! Det er jo et nydelig navn!!! :-)

Skrevet

Jeg ville ha valgt Amelia av disse tre. Syns det er penest og det minst brukte av disse tre.

Emilia er veldig likt Emilie som er mega populært og Mathea syns jeg ikke er så pent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...