Gå til innhold

Har dere sett så pen Anne-Kat. Herland er blitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har slanket seg mase og fått ny frisyre, nå er hun jo helt nydelig.

Hmmmm, lurer på om jeg skal klippe meg litt selv, jeg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes alltid hun har vært pen. Men som du sier, helt nydelig etter at hun begynte å trene =)

Skrevet

Hun har blitt tynn og flott i kroppen.. men pen.. nei, det syns jeg langt ifra hun er. ;)

Skrevet

Hun har alltid vært pen,- men må si jeg synes det er årets bedrag..Hun osm har gjort narr av alle norske (og utenlandske) slanke, pene kjendiskvinner og påstått de både har vært overtrent og hatt problem med mat.. Og omfavnet sin livsstil med sofasliting, røyk og alkohol....

Og jeg synes hun er farlig nær å få "Lollipop"- fasong jeg da... Hun ER penere som slank enn når hun har vært på det "feteste";- men hun har aldri vært så tynn som nå, som jeg kan huske...Og min personlige mening er at hun har gått ned for mye, på for kort tid....

Pappa ble råskuffet..Han synes hun er virkelig pen,- har sagt hun har vært litt for stor noen gang,- men stort sett er hun nydelig..GLimt i øyet, et litt skjevt smil og humor som treffer... Men nå minner hun ham for mye om meg da jeg var anorektisk (?????)..JEG tror ikke hun har gått så langt,- men i følge min far så ser hun slik ut.....

Vi er vel ellers litt lik..Lyst hår, lang og blid/med smilet på.......

Men det er HANS ord..Dama er fortsatt pen hun,- men bør ikke gå ned mer,- helst noen få kilo opp :o) ???? Også har det gått fort,- men nå er det mulig hun var VELDIG usunn før og at det har gått "naturlig fort";-om man kan si det sånn..Håper det ihvertfall..FOr har sansen for henne,- sstort sett,- men ikke alltid :o)

Skrevet

Syns hun ligna på hu danske som var sammen med Sylvester Stallone for ca 100 år siden. Tror hun het Birgitte et eller annet.....Høy, slank og akkurat likt hår som Anne-Kat har nå. Syns ikke hun var så fin på håret egentlig, men slank har hun jo blitt. :o)

Skrevet

Hun har slanka seg og blitt kjempefin, men det håret er da bare helt grusomt!? Svært få som kler å hå håret sånn og hun er en av de mange som IKKE kler det.. Ellers er hun lekker og ikke minst veldig morsom! :)

Skrevet

Jeg synes hun kler det (jeg hadde IKKE kledd det!).

Jeg kan ikke se at hun ser anorektisk ut, men har bare sett et par pressebilder. På det bildet jeg linket til, ser hun helt normalvektig ut.

Skrevet

Jeg liker henne mye bedre med lengre hår, og akkurat denne hårsveisen er stygg for å si det mildt. Synes også hun er penere når hun er et sted mellom den vekta hun har nå og når hun har vært på det største. Men genrelt sett er hun en pen dame, tynn eller ikke.

Skrevet

Anne Kat herland er MANN

er helt overbevist om at det er en drag...

Skrevet

I stor kontrast till de store dressjakkene hun gikk med en periode. Synes hun er attraktiv både som 'stor' og som 'liten'. Masse sjarm og uhøytidelig humor. Liker henne veldig godt.

Skrevet

Synes faktisk hun var penere da hun hadde litt mer kjøtt på beina. Ikke da hun var på det største, men noe midt i mellom. Synes hun så litt bimbo wannabe ut...stygt sagt, men ..:/

Skrevet

Nei, feil bilde jeg tenkte på=) På det bildet der var hun kjempesøt! Liker når hun smiler og ikke lager til den trutmunnen som hun av og til har.

Skrevet

Kroppen hennes er blitt bra ja, og hun ser helt ok ut i ansiktet. Synes ikke hun kler den frisyra sin godt, kort og klorbleika hår. Og i tillegg er hun jo ikke morsom.. Har igrunn ikke sansen for henne.

Skrevet

Jeg synes at hun var myyye finere før.

Egentlig så synes jeg at hun ser ganske fæl ut nå, hun likner ikke på seg selv lenger.

Skrevet

Når ble botox pent?

Skrevet

Synes hun var langt penere før! Ikke på det største som noen sier, men når hun hadde noen kg mer på kroppen enn nå.. så sunnere og friskere ut da, og hadde en annen glød i ansiktet. Hun var flott før, nå er hun bare mainstream..

Skrevet

Er enig i at hun ikke ligner helt på seg selv lenger, er blitt litt fremmed utseendemessig..

Gjest Månefuglen +2imagen
Skrevet

Syns hun ser ut som hun går på speed jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...