rosita2113 Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Tror det kan si kjønnet til baby, eller? Og hvor kan jeg ta den. Hva koster det? osv Rosita22+4
Tnica Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 Har ikke tatt denne testen selv, men det skal visst kunne si deg om det blir jente eller gutt. Du kjøper inn plumbo, blander med urin og så skal du utfra fargen som fremkommer si om det blir gutt eller jente. Det er noe om at varme farger gir jente og kalde farger gir gutt, eller var det omvendt? Det er sikkert noen andre her som vet bedre. Uansett, dette gjør du hjemme:)
rosita2113 Skrevet 4. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2009 Og hva er plumbo? hvor kan jeg kjøpe det?
Tnica Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 Plumbo er rengjøringsmiddel, brukes eks. til tette rør. Kan kjøpes i alle dagligvarebutikker antar jeg.
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 4. september 2009 #5 Skrevet 4. september 2009 Hvilken uke kan en ta plumbotesten??? Er det for tidlig med uke 14??
Tnica Skrevet 4. september 2009 #6 Skrevet 4. september 2009 Jeg tror jeg har lest et sted at den fungerer best fra uke 15 og utover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå