1prinsesse+1i magen Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Da kom mensen på cd 55, så da er jeg i gang igjen. Men det jeg lurer på er, 1. Hvordan gjør CFC det med hormoner? Jeg mener, når vi har bestemt hva jeg skal ha, hvordan får jeg det? Sender de resept, i såfall hvordan? 2. Hvordan kommer man seg til CFC fra havna i Køben? Er det langt? Og går det buss, i såfall hvor? 3. Og dere som har hatt ins på CFC, hvilke hormoner måtte du ta? Hååper på svar! Takker
snuffe Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 De sender resept, evt faxer til apoteket om det haster (apotekene er ikke egentlig pliktige til å godta faxede resepter fra Danmark, men i følge de farmasøytene jeg har spurt er praksis å gjøre det likevel). Resten vet jeg ikke. Er vel et stykke fra havna til Nørrebro. Lykke til i Køben! =)
1prinsesse+1i magen Skrevet 4. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2009 Tusen takk shute! Da får jeg forhøre meg om faxnr til apoteket mitt.. Noen som vet noe mer? Og noen som har lyst til og fortelle litt om hvilke hormoner(tab og sprøyter) dere har gått på før inseminasjon??
Ugla er mamma! Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 Jeg fikk ikke resept fra Danmark, men fikk et brev om hvilke medisiner jeg skulle ha, og fikk deretter resept fra fastlegen. Jeg har hatt en hormonstimulert inseminasjon og brukte da Pergotime (tabletter), og Ovitrelle eggløsningssprøyte. Men har ikke Dr. Lindengerg sagt hvilke du skal ha?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå