Kvikklunsj- født Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Jeg har vært oppe i natt og har hatt behov for å spy, men det kommer ingenting opp. Fikk det i går ettermiddag og det har ikke blitt noe bedre. Andre som har det sånn for tida?
Tigerpote Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 Hei! Jeg skulle akkurat til å lage et liknende innlegg, men så så jeg ditt:) Jeg lurer og på det, jeg har vært småkvalm og skrubbsulten om hverandre i flere dager nå, nå er jeg bare kvalm./ Har mye halsbrann da, kan det være en årsak? Har ellers en del diffuse magesmerter. Det har vel ikke noe med nært forestående fødsel å gjøre vel??? I så fall er det alt for tidlig! 5 uker igjen til termin. Hvor langt er du på vei?
søte lille:) Skrevet 4. september 2009 #3 Skrevet 4. september 2009 Jeg har også hatt hatt mye mageknip i det siste..Kvalm har jeg vært i 6 mnd så merker ikke forskjell...
litegull09 Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 Jeg har kastet opp i hele natt! Har slitt med kvalme hele svangerskapet, men har ikke kastet opp siden fjerde måned ca. Hadde termin for en uke siden vel og merke...
Kvikklunsj- født Skrevet 4. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2009 Jeg har 8 uker igjen, så jeg ville ikke tro at det er noe fødsel greier. Men fytti, det er skikkelig pes. Har vært hjemme fra jobb og tatt det veldig med ro, og er litt bedre. Tok en liten dusj i stad og nå er det vondt i magen igjen. Kan det være utslag av stress??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå