Gå til innhold

Noen andre som bærer barnet lavt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bærer ganske lavt, og barnet har ikke lagt seg ned med hodet ennå, ligger mest trolig i sete:/ Kan det ha noe med at jeg bærer lavt? Og hvorfor bærer noen høyt og andre lavt? Er i uke 34++

Videoannonse
Annonse
Gjest veldigspent_75
Skrevet

Jeg er i snart i uke 31 og bærer også barnet lavt. Har snakket med flere om dette som også har båret barnet lavt i tidligere svangerskap. Vet ikke hvorfor noen bærer det lavt og andre høyt. Har ikke hørt at dette har noen betydning for hvordan barnet plasserer seg.

Skrevet

Det er like individuelt som alt annet med svangerskap (noen får utovernavle, andre ikke osv) jeg bærer også lavt, men har høye SF mål.

Er selv i uke 34

Skrevet

Jeg bærer lavt og har helt vanlige sf-mål. I tillegg ligger ungen i seteleie ja, så jeg tror kanskje det kan ha noe å si. Rumpa har ikke festet seg i bekkenet enda.

Skrevet

min har også hele tiden ligget i seteleie, men det kan forandre seg etterhvert så tror ikke det er ensbetinget med av man bærer lavt..

Skrevet

Er ikke sikkert dere bærer så lavt.....har legen fortalt dere det eller føler dere det selv?

Jeg trodde jeg bærte ungen lavt.....alle som ser meg lurer på om jeg skal føde snart fordi det ser ut som om magen har detti ned, men når jeg var hos legen på mandag så kjennte hun på magen min og ble veldig overrasket....hun sa at babyen lå veldig høyt og lurte på om det var tungt for meg å puste.

Jeg sa at jeg følte at jeg bærte han lavt, men hun sa at det var fordi jeg var ganske lang i overkroppen og da kunne det lett se sånn ut.

Skrevet

jeg bærer plutselig veeldig lavt.

Magen stanger mot beina når jeg sitter. Men jeg liker det bedre enn press mot lungene og ribbeina.

vi har ikke funnet helt ut om hun ligger med hodet ned. jordmor synes det var vanskelig å kjenne. Så jeg skal tilbake på tirsdag. Håper hun har hodet ned og at det har festet seg!

Skrevet

Jeg bærer lavt nå fordi magen har sunket. Dette er pga at hodet nå har festet seg i bekkenet. Jeg er inne i uke 37 nå. Jenten min snudde seg i uke 35. Så det er enda tid til at din også gjør det:)

Jeg tror det er individuelt hvordan man bærer det...

Håper babyen snur seg slik at du kanskje slipper setefødsel.

Ønsker deg lykke til:)

Skrevet

hei, min lille har lagt seg med hodet ned,men kan snu seg enda, er i uke 33, den ligger veldig langt ned, ligger å presser på urinblæra mi ,så plutselig kommer det en skvett,

Skrevet

"Godt" å høre at det er andre som er i samme situasjon. Legen min konstanterte at jeg bar lavt. Jeg kan ikke bøye meg så mye fremover når jeg sitter, da begynner babyen å sparke, sikkert litt ubehagelig. Noen som vet hvorfor noen ikke snur seg, og lider babyen av det?? Jeg ønsker ikke en setefødsel, blir det det så velger jeg KS. Håper den snur seg om ikke så lenge. Legen min ville skrive en henvisning til UL, var nok pga ventekø på sykehuset. Hva er best for babyen og minst "risikofylt", KS eller setefødsel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...