Gå til innhold

GRRRR, og der kom tr-6 uker etter ma, og den er

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heeelt brun,er det normalt å få 1 mensen etter ma?

Så da var jeg ikke gravid.snufs Fikk den nå istad så kan være den forandrer farge. Bruker skjeldent å spotte.

Det rareste er at temp holder seg høy fortsatt.Men,men. Får bare bli fort ferdig å sette igang for fullt igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

d er veldig vanlig men brun mens etter ma... vet ikke helt hvorfor men...

trist at du ikke var gravdi.. håper neste pp er vår pp :D

Skrevet

Takk skal du ha. Nå sank tempen og. Får håpe vi klarer det begge 2 neste pp. Når venter du ikm? klem. Min blir jo da i uke 40

Skrevet

Uff, dumt at TR kom , men nå vet du hvert fall at kroppen er i gjenge igjen, og du er ennå nærmere babyen din!

Det tok 37 uendelig lange dager før jeg fikk mensen etter min SA. Den begynte som brun og gikk over til å bli vanlig, mørkerød mens etter to dager. Varte en uke.

Lykke til, kryser fingrene for at spiren sitter denne pp for deg!

Skrevet

Uff da - men jippi også - at du slapp å vente leeeeenge på mensen etter MAen.

Da er du liksom igang igjen med fornyet slimhinne - klar for nytt egg :-)

Blir ofte brunt etter en abort, fordi det kommer ut gammelt blod også.

Kanskje det blir vår tur nå i september ?

Skrevet

Tusen takk, og i like måte. La september bli vår måned. krysser alt jeg har for oss.

Skrevet

JA! Hadde vært perfekt med junibarn :-)

Håper mensen min kommer snart også - så jeg får begynt med pergo.

Sluttet med Primolut på onsdag - så den burde komme iløpet av helgen.

Skrevet

Masse lykke til 68mamma.

Skrevet

AHHH nei! Sender deg en stor varm klem! Jeg mener å huske at jeg også hadde det slik første mensen etter MA, håper du får klaff i neste pp! J

Skrevet

Tusen takk for det. Det brune stoppet ganske fort. Nå blør jeg som bare det. Så nå har jeg tatt meg en pils og holder på med rundstykkedeig. Så får jeg litt annet å tenke på. Ha en fin kveld jenter. Stooor helgeklem

Skrevet

Forbanna være mensen !!!

Kan man ikke bare bli gravid, når man har et sterkt ønske om d da..??.. *sukk*

Neste gang... ;))

Lykke til !! ... til oss alle...

*klem*

Skrevet

Pokkers også katta76:)

Tr kom også på besøk her i dag også, så da går vi sammen inn i neste pp:) Og håper det da blir spire og junibarn på oss:)

Kos deg med pilsen og så depper vi litt i dag, men i morgen ser vi fremover igjen:))

Stor varm klem fra meg:)

Skrevet

Kjipt å høre! Men jeg velger å se for meg at juni er en MYE bedre måned enn mai å få barn. ;)

Nå slår det nok til for oss snart!

Klem

Skrevet

hehe,en god tanke. Vi satser på juni. Vi krysser alt vi har for det. Helgeklem til deg.

Skrevet

Så dumt, men også veldig bra! Da er du klar for neste pp da :) Her i gården har jeg hatt eggløsning nå, så da venter jeg TR om 14 dager ca.

Og så blir det prøving i slutten på september/begynnelsen på oktober på oss :) om jeg får EL som forventet da, håper virkelig det!

Ha en fin kveld, og kose deg med bakingen!

Skrevet

Tusen takk Lille diamant. Håper du og får en fin helg. Håper vi snart sitter med en spire igjen. Det fortjener vi. Stooor klem til deg.

Skrevet

Svarte deg på IKM tråd for uke 40 jeg =)

Ville bare ønske deg fortsatt lykke til...

Klem fra

Skrevet

Hei vennen,så det og svart tilbake. Du er herlig du asså. Stoooor klem med masse lykkeønskninger til deg.

Skrevet

Æsj da, så kjedelig.

Men du får se det positive i det. Nå er nok kroppen tilbake i normal syklus og det er bare å kjøre på!

Satser på juni baby jeg også. IKM uke 40

Skrevet

Huff da, kjedelig med denne tanta...

Har ikke orket å være inne her på noen dager da jeg fikk igjen TR sist helg ca 5 uker etter MA. Men nå som tr er over ser jeg mye lysere på det, og er klar for nye muligheter. Nå satser vi på juni baby :)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...