på'an-igjen? Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 I natt hadde jeg enda en av disse syke gravidedrømmene... Jeg var på rotings med Erik Huseklepp på Brann!!!!!!!!!! Herregud.... Jeg var ikke gravid og hadde ikke samboer, så det var ikke en utroskapsdrøm, men likevel.... stakkars lille gutten huseklepp...hehe...
villemo26 Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 jotakk! her om natta drømte eg at eg kjørte bil (driver å tar lappen), og hadde kjørt meg fast i et hjørne. Så våkner da av at eg står å hamrer i veggen og river i markisene, for å komme meg utav krisa.... Men eg er en av de som drømmer sånn heile året rundt da :-)
ToTette! Skrevet 4. september 2009 #3 Skrevet 4. september 2009 Drømte masse sykt - spes første gangen jeg var gravid. Da ble t.o.m mannen smitta. Han drømte at han gifta seg med meg, men under brudekjolen så åpenbarte seg at jeg hadde andeføtter! De hadde jeg nemlig ikke helt klart å stappe nedi brudeskoa!!! Spurte han hva han hadde drømt at han tenkte da. Og det var at han ble jo litt irritert på meg over at jeg ikke hadde vist han dem FØr vi sto der og skulle vies da!!!! Hahaha ;-D
**♀03♥ ♂10♥ ♀12♥ Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 :-) Jeg også har en del rare drømmer.... Har en del med sex å gjøre?!?! hehe, forstår ikkje helt koffer det!! :-) men men.... Jeg er ihvertfall ikke utro, bare nesten! Sist utkårede var Clive Owens!! .-) ein Hollywood kjekkas det!! :-) hehehe, får litt dårlig samvitighet uansett!! Sist graviditet var jeg i full gang med Matthew McConaughey!! Da var jeg utro da!! :-) hehe rare greier med disse drømmene!! :-)
Silje_vanilje Skrevet 4. september 2009 #5 Skrevet 4. september 2009 hahaa likte den med bryllupet Inatt drømte jeg noe rart. Drømte jeg fødte, ungen var svææær , hadde 3 øyer og en hau med tenner som så ut som dem var kastet inn i munnen på den, så så ungen på meg å ropte '' helvete heller '' Skjønte ikke helt den.. hehehehhee
venter-på-bitteliten- Skrevet 4. september 2009 #6 Skrevet 4. september 2009 Hehe:D bra det ikke er bare meg! I disse svineinfluensa tider, drømte jeg at jeg fant en nyfødt grisunge- og jepp:P jeg amma den....!
Let's hear it for the boys! Skrevet 4. september 2009 #7 Skrevet 4. september 2009 Jeg har hatt så mange grusomme drømmer iløpet av dette svangerskapet. "Favoritten" må være da jeg drømte at en skitten (LES: møkkete!) Lisbeth Salander tvang meg til å ha sex med henne... Våknet opp sterkt traumatisert. I natt drømte jeg om flere forskjellige jenter som alle hadde blitt voldtatt av de to guttene i Kongo. De fortalte meg liksom hva som hadde skjedd. Skikkelig ekkel drøm :/
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 4. september 2009 #8 Skrevet 4. september 2009 Hi hi- nå kom jeg og på at jeg har drømt for en tid tilbake, at vi fikk en unge som ikke så ut i måneskinn, den og hadde masse tenner (hva er greia med så mye tenner a`) , var nesten litt sånn forkullet av utseende, og så .rett og slett IKKE ut! Litt sånn monsteraktig kan man si.... Huff a meg , hehe!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 4. september 2009 #9 Skrevet 4. september 2009 Slenger meg på her.. Drømmer sykt mye rart noen netter! Er helt sliten når jeg våkner fordi jeg har drømt så mye...
Silje_vanilje Skrevet 4. september 2009 #10 Skrevet 4. september 2009 hehehehehehe så morsomt. godt det ikke bare er meg, føler meg litt psycho av å til når jeg våkner
Stolt mamma og englemamma Skrevet 4. september 2009 #11 Skrevet 4. september 2009 hehehe... EG MÅ LE!! spesielt når eg leser om drømmene om baby med tenner!! eg drømte at eg fikk en nydelig baby!! var sååå glad.. helt til han smilte til meg.. STORE voksen tenner tøt ut av munnen!!!
svima hege Skrevet 4. september 2009 #12 Skrevet 4. september 2009 drømte for litt siden at jeg bodde i huset jeg vokste opp i ..og plutselig skulle jeg føde.. men så besvimte jeg og da jeg våknet hadde jeg fødd.. fikk ei lita tulle..men syntes noe var rart...så tvang eldste søsteren min og sambo om og fortelle meg sannheten...det viste seg at det hadde vært tvillinger og den andre hadde dødd...jeg tvang de til å vise meg barnet og det var en skikkelig ond guttebaby... som hadde et slikt ondt , stygt smil og masse tenner... som var skikkelig hulter til bulter... tror jeg aldri kommer til å glemme den drømmen...
b77h Skrevet 4. september 2009 #13 Skrevet 4. september 2009 uff, har på følelsen jeg kommer til å drømme om unger med skumle tenner i natt, hehe - etter å ha lest alt her. Jeg hadde også en ekkel drøm sist helg. Drømte at jeg hadde fått en baby, men at jeg plutselig kom på at jeg hadde lagt den i kjelleren, og det var et halvt døgn (og natt) siden jeg hadde gitt den mat. Ble bare sånn passe bekymret i drømmen av det, men mer da jeg kom ned i kjelleren og ikke fant babyen... (og vi har sånn rå, kald og fuktig kjeller...). Babyen var sporløst forsvunnet. Kanskje underbevistheten min er redd for at min dårlige hukommelse skal gjøre meg til en dårlig mor? Vel, ingen kjekk drøm iallefal...
ToTette! Skrevet 4. september 2009 #14 Skrevet 4. september 2009 Huff, noe ala det du b77h drømte har jeg også drømt - etter tulla mi ble født. At jeg hadde glemt ho igjen i gangen og reist ut og at hun da lå der og ikke fikk mat. Våknet helt svett og med en forferdelig følelse! Jeg også har drømt at jeg fikk en svæææær baby. Men at fødselen bare var å bæsje den ut liksom....(gjorde ikke mer vondt enn det og tok like kort tid) Har en følelse av at det blir drøm om tenner i natt... whææ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå