Gå til innhold

Hjelp! Nyrtrøbbel høyre side


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde smerter i øverstedel av magen,høyt blodtrykk blod i urin osv... da jeg var hos jordmor. Hun sendte meg til sykehuset(fødeavd) På ul viste det seg at nyren høyre side hadde utvidet seg fra 1 cm til 2,5 cm!!

 

Jeg ble sendt hjem igjen da prøvene var ik...de trodde murligens sv.forgiftning. men siden prøvene var ok så sendte de meg hjem.

 

Har nå hatt smårier 3 netter på rad. kaster opp, utrolig vondt på høyreside. vet ikke helt hvor...men tror mitt på ig bakover mot rygg. Prøver og strekke ut,,følest som om noe er forslått. men kjenner ingenting av å trykke på. det er bare konstant vondt. kaster opp.

 

Har prata med fødeavd. de sier at ting er på gang og at jeg skal ta kontakt da riene starter for fullt...

 

men.... hva med nyren min? kan den være farlig? Synest det hørtest veldig mye ut....

 

var med jordmor idag også. hadde blod og protein i urinen.

blodtrykk 140/93. sjekket 3 ganger...og dette var gjennomsnittet. Men siden jeg har vært til utedning bare for noen dager siden,får jeg beskjed om at alt er OK....

 

 

Noen som har vært borti det samme`?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette høres da virkelig ut som nyrebekkenbetennelse! Ta kontakt med legen din og krev at han/hun sjekker dette! - Ring med en eneste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyrebekkenbetennelse!!! Gjør grisevondt...

Ikke slå deg til ro med at føden sier at alt er OK, det er det tydeligvis ikke. Med så mye utslag på urinstix, oppkast alt så tyder det kun på nyrebekkenbetennelse! Enten så får du antibiotika mot det, eller så opererer de inn en strømpe over nyrebekkene, om det er kjempealvorlig og antibiotika ikkje virker...

 

Lykke til, god bedring og hold oss oppdatert =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...