Skogro Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Timene blir lange når det er lite å gjøre, ja...
Skogro Skrevet 3. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2009 hva jobber du med da? Har nettopp begynt her jeg, da og synes det er uvant å jobbe natt igjen.
Cat.68 Skrevet 3. september 2009 #4 Skrevet 3. september 2009 Jeg jobber som hjelpepleier på en avlastningsbolig for funksjonshemmede barn og ungdommer.
Skogro Skrevet 3. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2009 Hehe, så rart da, er akkurat det jeg gjør også
NormaJean Skrevet 3. september 2009 #6 Skrevet 3. september 2009 haha, morsomt, kanskje dere sitter ved siden av hverandre;) jeg er også på nattevakt.... heldigvis stille og rolig i natt, deilig:)
Skogro Skrevet 3. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. september 2009 Ja nå måtte jeg virkelig tenke etter hvem andre som var på huset her i natt, altså:)
Cat.68 Skrevet 3. september 2009 #8 Skrevet 3. september 2009 hehehe, ja jøss. Men det er nok ikke meg for jeg er aleina på bygget jeg. Vi har en fellesbolig for voksne på samme tomten da, men det kan jo ikke være deg ;o)) Snodig ;o)
NormaJean Skrevet 4. september 2009 #9 Skrevet 4. september 2009 huff, jeg har begynt å fryse, det er ikke et bra tegn. Betyr at snart blir jeg veeeeldig trøtt. hehe Men er så glad for at det er stille i natt, i går hadde det vært full rulle. Jobber dere bare natt?
Skogro Skrevet 4. september 2009 Forfatter #10 Skrevet 4. september 2009 Ja å fryse er tegn på at trøtten kommer, har akkurat hatt 5 min utenfor for å kvikne til litt. Har ren nattstilling,ja 55%, tar litt ekstra på dag og kveld innimellom, da. Vi har 10 timers vakter så blir jo ikke så mange vaktene i løpet av mnd.:) Hva driver du med da?
NormaJean Skrevet 4. september 2009 #11 Skrevet 4. september 2009 jobber også 55% natt, har 9.75 timers vakter, dvs 24 vakter på 12 uker, jobber hver 3 helg. Jobber på Rikshospitalet, sykepleier!