Skogro Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Timene blir lange når det er lite å gjøre, ja...
Skogro Skrevet 3. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2009 hva jobber du med da? Har nettopp begynt her jeg, da og synes det er uvant å jobbe natt igjen.
Cat.68 Skrevet 3. september 2009 #4 Skrevet 3. september 2009 Jeg jobber som hjelpepleier på en avlastningsbolig for funksjonshemmede barn og ungdommer.
Skogro Skrevet 3. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2009 Hehe, så rart da, er akkurat det jeg gjør også
NormaJean Skrevet 3. september 2009 #6 Skrevet 3. september 2009 haha, morsomt, kanskje dere sitter ved siden av hverandre;) jeg er også på nattevakt.... heldigvis stille og rolig i natt, deilig:)
Skogro Skrevet 3. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. september 2009 Ja nå måtte jeg virkelig tenke etter hvem andre som var på huset her i natt, altså:)
Cat.68 Skrevet 3. september 2009 #8 Skrevet 3. september 2009 hehehe, ja jøss. Men det er nok ikke meg for jeg er aleina på bygget jeg. Vi har en fellesbolig for voksne på samme tomten da, men det kan jo ikke være deg ;o)) Snodig ;o)
NormaJean Skrevet 4. september 2009 #9 Skrevet 4. september 2009 huff, jeg har begynt å fryse, det er ikke et bra tegn. Betyr at snart blir jeg veeeeldig trøtt. hehe Men er så glad for at det er stille i natt, i går hadde det vært full rulle. Jobber dere bare natt?
Skogro Skrevet 4. september 2009 Forfatter #10 Skrevet 4. september 2009 Ja å fryse er tegn på at trøtten kommer, har akkurat hatt 5 min utenfor for å kvikne til litt. Har ren nattstilling,ja 55%, tar litt ekstra på dag og kveld innimellom, da. Vi har 10 timers vakter så blir jo ikke så mange vaktene i løpet av mnd.:) Hva driver du med da?
NormaJean Skrevet 4. september 2009 #11 Skrevet 4. september 2009 jobber også 55% natt, har 9.75 timers vakter, dvs 24 vakter på 12 uker, jobber hver 3 helg. Jobber på Rikshospitalet, sykepleier!
Skogro Skrevet 4. september 2009 Forfatter #12 Skrevet 4. september 2009 Ja da er det vel ikke like rolig alltid tenker jeg:)Trives du da? Jeg føler meg metta på å jobbe helger snart etter å ha gjort det i mange år, ellers så elsker jeg jobben min.Men setter meg nok på skolebenken neste år tenker jeg:)
NormaJean Skrevet 4. september 2009 #13 Skrevet 4. september 2009 ja, jeg trives:) men har bare jobbet her siden mai. Jeg sliter endel med å få sove i jobbehelgene mine, men ellers så går det passe tålelig. Tjener såpass bra at det veier opp;p Og får ganske mye fri, det liker jeg også. men leter litt etter en deltidsplass til sønnen min i barnehage, håpe litt på 2 dager i uka. da kan jeg kanskje jobbe litt ekstravakter på dagtid og tjene litt mer..... (og få litt fri;) Hva skal du studere til nesteår da?
Cat.68 Skrevet 4. september 2009 #14 Skrevet 4. september 2009 Her vært det litt travelt en stund. Jeg jobber 50% men har bare annehver torsdag natt. Jobber så fast dag på mandager og 3 hver helg. Men jobber en god del ekstra. Skal ha natt i morgen også med på boenheten da.
Skogro Skrevet 4. september 2009 Forfatter #15 Skrevet 4. september 2009 Lyst å prøve å komme inn i skoleverket, jobbe med barn m lærevansker bla, så må vel ta spes. ped pluss noen fag. Har psykiatrisk videreutd så det vil jeg sikkert få bruk for, pluss at jeg har endel erfaring hjemmefra mht ene barnet mitt. Får se:) Cat68: har dere 3- delt turnus da eller? Hjelpes nå er jeg såååå trøtt, må finne på noe her så jeg ikke sovner:)
Cat.68 Skrevet 4. september 2009 #16 Skrevet 4. september 2009 Njæ ikke helt men man prøver å gå over på det. Noen må fortsatt jobbe annehver for å få det til å gå rundt. Jeg skal mest sannsynlig ta psykiatrisk videreutdanning nå. Har søkt og venter på svar.;o) Begynner å være sliten jeg å nå, men har noen timer igjen. Går av kl 08.00
You can do it! Skrevet 4. september 2009 #17 Skrevet 4. september 2009 Så det er her dere samles:) Godt å se at det ikke bare er meg som går glipp av nattesøvnen.
Skogro Skrevet 4. september 2009 Forfatter #18 Skrevet 4. september 2009 Ja her er vi, vet du, skulle nok logget på før:) Cat: Ja det er kjempespennende, jeg gikk ut nå i vår, etter 2 år på deltid:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå