Gå til innhold

Har et merkelig spm til dere.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har da ikke hatt melk i puppene på 3 år, men dersom jeg klemmer på høyre pupp, kommer det ut brun, grå, grønn væske, som er litt seig. Hva i alle dager kan dette være? Det har vært sånn nokså lenge. I den andre er det bare blank/hvit væske. Noen som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Mye info om dette på nettet, har limt inn noen sider som kan være av interesse.

Ca et år før jeg ble gravid fikk jeg også væske fra brystene, men denne var alltid hvit. Sjekket opp med legen for hadde hørt at dette kunne være et tegn på for mye prolaktin i kroppen (dvs at kroppen tror den ammer og derfor vanskligere å bli gravid) eller i verste fall mulig tegn på kreft. Men alle prøvene viste seg å være helt finen og fikk også beskjed om at dette kunne oppstå når som helst hos kvinner og at det var helt normalt.

 

http://www.pasienthandboka.no/default.asp?mode=document&documentid=1388

 

http://www.lommelegen.no/325320/vaeske-fra-brystene

 

Det er sikkert ikke noe galt med deg, men for å være på den helt sikre siden burde du kanskje ta en tur til legen:)

 

 

Skrevet

nei jeg er ikke gravid.

Det har nok vært væske der siden jeg fikk minste for tre aar siden, men da blank væske.

Skrevet

Da skal du som hun over sier snakke med legen om en test for prolaktinnivå. Greit å få ut av verden.

Skrevet

ja det er det siden jeg blir prøver i nærmeste fremtid ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...