#elsker jenta mi# Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 jeg har planer om og fri til samboeren min, men satt plutselig og tengte på når jeg sørfet litt runt på ringer, åssen skal jeg finne ut ringstørrelsen hans? er det noen som haar noen gode forslag?
fjollefrua Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 du får kjøpt sånnt knippe med forskjellige ringstørrelser. prøv de på han i søvne
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 4. september 2009 #3 Skrevet 4. september 2009 jeg kjøppte en ring, som en presentasjon på en måte..kan alltids bytte str sammens med ingraveringa etterpå lykke til!
Gjest Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 Så sinnsykt bra og så tøff du er!!!!! Ringstørrelsen hans kan du finne ut ved å måle cm rundt fingeren hans.. et lite målebånd, en mann som er søvnig eller får en deilig hånd-massasje - så vips så vet du målene hans, og da klarer gullsmeden å finne rette størrelsen. Jeg måtte gjøre det samme, har kjøpt en sinnsykt fin klokke til min tilkomne i morgengave - og vil så gjerne at den skal passe med en gang.. Og da har jeg tatt mål av håndleddet hans, mens han får massasje (tilbød ham en hånd- og fotmassasje, som han ikke kunne si nei til;o)) - og jeg gleder meg som en liten unge til å gi denne gaven til ham nå!!!
Gjest Skrevet 4. september 2009 #5 Skrevet 4. september 2009 Har han noen ringer fra før som du vet passer? Det jeg gjorde, var å ta favorittringen hans, og sjekke hvilken av mine fingre den passet på (satt bare og fiklet med den, tilsynelatende)... Fikk den akkurat over leddet på tommelen, så da kunne jeg bare prøve ringen på tommelen min Men klart, er han ikke noe ring-menneske så er det nok like lett å måle i søvne eller noe
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. september 2009 #6 Skrevet 4. september 2009 jeg hadde bett en venninne over og laget en historie om at hun skulle kjøpe ring til gubben på forhånd. og spurt om hun kunne måle og få se kjæresten din sin sånn for å få en idee om hvor store ring hun burde kjøpe. fordi hennes og din mann har relativt like hender ellers så hadde jeg sakt at hun skulle kjøpe ring til seg og fnist og tulla med hvor store/små fingre dere har og sakt noe sånt som "men han må jo ha enda større en deg, hvor store fingre har du egentlig?" også målt... hee
#elsker jenta mi# Skrevet 6. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 6. september 2009 tusen takk for svar alle sammen da fikk jeg noen ideer, bare og få gjort det og klekke ut en god måte og fri på. hehe. må manne meg opp først!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå