woops Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Jeg har i de sise ukene vært plaget med voksesmerter i legger, og lår. Vet ikke en bedre måte å beskrive dette på, Når jeg var 10-12 år var jeg plaget med dette. En plagsom følelse, og det eneste som jeg føler hjelper der og da er å strekke ut. Ubehaget starter i hofta/skinken og går nedover langs begge beina. Er det noen som har opplevd det samme? Kan dette være den berømte bekkenløsningen? Jeg er i uke 21 nå,
♥Madame_Mim♥ Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 Er det en sånn nummen men alikevel litt verkende følelse?????
woops Skrevet 3. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2009 Ja!! Det er kanskje en mere passende beskrivelse! Det er en irriterende "smerte". Eller, kan ikke kalle det smerte heller, men verk som du sier. Et verk og et ubehag som starte i korsryggen og går nedver i begge beina. Blir en nummen og ubehagelig irriterende verk kan du si. Eneste jeg føler hjelper der og da er å strekke/bevege på meg. Ligger på gulvet og tøyer og bøyer det jeg klarer
kathrins Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 Jeg har voksesmerter i beina, og det kommer spesielt om kvelden. Synes det er ubehagelig og irriterende, vet liksom ikke helt hvor jeg skal gjør av meg... Hadde dette i midt første svangerskap også uten at jeg hadde noe antydning til bekkenløsning.Det eneste jeg har funnet ut som kan lindre er et varmt bad!Hvis dere har funnet ut noe annet lurt som hjelper tar jeg gjerne i mot råd.
rampete robin Skrevet 4. september 2009 #5 Skrevet 4. september 2009 Det er veldig lindrende med massasje fra mannen, så er bare å utnytte det :-) Jeg sliter med restless legg til vanlig også, men det er merkbart være i svangerskapene. For meg hjelper det å forsette på folsyre, ta magnesium og B vitaminer (stress B eller noe sånt. Kjøper på helsekost). Jeg liker ikke å kjøre på med så mye tilleggstoffer, men må bare gjøre det under svangerskapet for i det hele tatt å få sove. Er så plagsomt på kveld og natt at jeg ofte må opp og gå og på det værste vekke mannen så han kan massere litt. Tar jeg vitaminer hver dag, så styrer jeg unna de værste toppene. Første svangerskap tok jeg ingenting ekstra for verkingen og sov dårlig. Andre svangerskap tok jeg magnesium og B vitaminer og denne gangen tar jeg i tillegg fol. Mye mindre plaget denne gangen. Og jeg har prøvd ALLE kjerringråd mot rastløs legg, men ingen av de har fungert på meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå