Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 ..så tar jeg meg selv i å spekulere: Hmm, skal tro om hun er på Bim? eller Hun er sikkert på BiM, lurer på hva hennes nick er; hvem det er... Er det andre som tenker sånn? Tror egentlig at ganske mange gravide vanker her inne selv om ikke alle gjør så mye av seg.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 Hehe. Joda. Jeg tenker som så at "vedkommende er sikkert på Bim. Har jeg lest noe vedkommende har skrevet? Hva er nicket hennes?" Osv..
Gjest Skrevet 4. september 2009 #3 Skrevet 4. september 2009 Når jeg ser damer med teppe over vognen tenker jeg at hun er IKKE på bim/dib
Gjest Skrevet 4. september 2009 #6 Skrevet 4. september 2009 Iiiik, tørr du å si det her på dib??? Du er gal latså!
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #7 Skrevet 4. september 2009 Ullteppe da eller? Det er best. Så må du huske å tette ordentlig på sidene også,gjerne med klyper..
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #8 Skrevet 4. september 2009 ja, jeg tenker det samme! vi bor i blokk akkurat nå. og det så mange småbarn i oppgangen og i hele området. lurer på om jeg noen gang har hatt en sur diskusjon med noen av naboene uten at vi vet det, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå