Gå til innhold

Noen som merker trettheten eller kvalmen?


solstråla har fått nr.2

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 6, men termin 6 mai. I forrige svangerskap kom kvalmen og trettheten i uke 7. Nyter noen gode dager:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis!:-)Jeg er også i uke 6. termin ca 4.mai. Har ikke merket noen plager enda. Forrige svangerskap(for ti årsiden!) oppdaget jeg graviditeten i uke 8 pga en fyllesyke som aldri ville gå over:-) Satser på null kvalme og plager denne gang!! Tvi. tvi for deg også... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer jenter, jeg har termin 05.05.2010, og jeg er faktisk veeeldig kvalm,svimmel og trøtt.Jeg synes dette var tidlig, men men det går jo over:) prøver å slappe av så mye som mulig nå så håper jeg energien kommer kjapt tilbake! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer jenter ;-) jeg er i uke 5, termin ca.11.mai, og er kvalmen og trett, men heldigvis ikke hele dagen. Venter også på at energien skal komme tilbake,hehe. Jeg hadde det slik med den første og. Heldivis forsvant det etterhvert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle sammen! Jeg var svimmel dersom jeg trente eller vasket badet i uke 4, det var slik jeg begynte aa skjoenne at noe var paa gang. Etter positiv test har jeg foelt meg bra- topp!!! Litt troettere enn vanlig, men veldig lykkelig, saa detkompenserer. Na er jeg 5 fullgaatte uker og begynner paa uke 6. Sist ble jeg kvalm i uke 6-7. JSaa naa nyter jeg dagene og haaper jeg ikke blir hardt rammet denne gangen... Man vet jo aldri.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gudskjelov ikke kvalm (bank i bordet), men kan bli litt "uggen" utover kvelden eller dersom det går lenge mellom hvert måltid, men det hjelper da å spise litt. En venninne av meg har vært inn og ut av sykehus siden uke 5 med ekstrem svangerskapskvalme, og det er noe jeg ikke engang vil unne min verste fiende. Hun har ligget rett ut nå i 7 uker og klarer knapt røre på seg.

 

Merker ellers at jeg blir lett sliten og trøtt, men tar meg gjerne en ekstra liten lur under teppet på sofaen uten dårlig samvittighet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer til alle:)

Har ikke merket mye til kvalmer el. Sist svangerskap kom den vell rundt 6 uke. Men var ikke kjempe plaget med kvalme da heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker et snev av kvalme, og det er også der jeg våkner opp av om mårran... Ikke trøtt i det hele tatt - legger meg sent, og våkner opp rundt kl. 6 på morgenen, og får ikke sove igjen.. Utrolig irriterede :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på storken i danmark 19. august, og har egentlig vært kvalm fra dag en.. trettheten kom etter en uke. heldigvis har begge deler roet seg en del, slik at jeg har flere dager som er gode nå..

Trodde virkelig ikke at jeg merke noe så tidlig.. men men...

FIkk positiv test 14 dager etter storkenturen..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 6. Ingen kvalme her, men det hadde jeg ikke med nr. 1 og 2 heller. MEN begynner å merke trettheten igjen. Blir utrolig trett og svimmel, men dette har gått over en gang etter uke 12 de to andre gangene. Håper det ikke blir verre denne gangen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalm til tider gjennom hele dagen, trøtthet merker jeg nesten hele tide. Føles som går i en evig bakrus/rus noen ganger. Ekkelt.

 

Sitter å vurderer senga nå, men for mye søvn gjør meg bare ennå trøttere. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler så med deg! Trodde jeg skulle slippe unna denne gangen, men nå kvalmen satt inn for fullt. :-( Er konstant sjøsyk og kaster opp av den minste ting. Er sulten hele tiden, men når jeg begynner å spise blir jeg dårlig igjen. Har lyst på syrlige ting som appelsinjuice, ananas og annen sitrusfrukt. Fatter ikke hvordan jeg skal klare å holde ut på jobb:-( Kan jo ikke si noe til noen heller. Noen som har noen gode råd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også i uke 6 (tror jeg)... Veldig trøtt! Vil helst sove hele tiden.. Også vond rygg ved mye jobbing! Noen flere som opplever å bli stiv og støl? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...