Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Alle foreldre synes sikkert det, men jeg synes jenta mi forstår og klarer så mye. :-)
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #3 Skrevet 4. september 2009 Tantebarnet mitt er 11 mnd:) Han klatrer opp i sofa, og krabber opp trappa! Før første gang i dag (",) Han sier mamma, ikke så ofte, men sier det.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 Hva kan jenta di da hi? Gutten min er verdens beste Han kan -stå -gå så lenge han holder seg fast -krabbe opp trappa -drikke av sugerør -rister på hodet og sier nei -spiser brødbitene selv -teste grenser -klatre ut og inn av lekekassa si -krangle så busta fyker med kusina si Vi er ikke så opptatt av det vi ikke kan for vi har så god tid til å få det til :-)
AO3 Skrevet 4. september 2009 #5 Skrevet 4. september 2009 Knerten blir 11 mnd neste uke. Han kan: - krabbe i rasende fart - reiser seg på knærne (men ikke lenger enda, han får opp én fot, men ikke den andre) - vinker - spiser noe mat selv, men blir stort sett bare gris og lite i munnen, så blir oftest matet - tar flaska si selv når den ligger på gulvet, og drikker vann - skjønner cluet med flere og flere leker med lyd, hvordan de virker etc
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #6 Skrevet 4. september 2009 Svært lite. Han kunne krabbe, si mamma og holde flasken sin selv.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #7 Skrevet 4. september 2009 Vår gutt er 10 mnd. Han kan: Krabbe i full fart. Gå med gå bil og går langs bord osv. Kommer seg opp trapp. Sier mamma, pappa, dadda, kake(tror all mat er kake), nei, og lage bil lyd. Klapper i hendene og vinker. Spise selv biter av frukt, kjeks, brød o.l. Drikke av tutkopp selv. Åpner skap og skuffer og full fart.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #8 Skrevet 4. september 2009 Min lille engel som snart er et år kan; Krabbe Setter seg opp på knær, reiser seg overalt! Spiser brødmat, frukt og drikker av tutekopp selv. Klarer å gå rundt, hvis han holder seg fast i noe. Sier mamma, pappa, "mmm" til mat, sier "va det" til hva er det og ja. Klapper, og kan gi sånn "give me five". (Pappaen syntes det var stas å lære han det! Hehe). Og masse mere småting, som man ikke kommer på i farta! Helt utrolig å se de lære alt dette, og hvor mye de allerede kan. Nå venter jeg bare spent på første skrittet..
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #9 Skrevet 4. september 2009 Snuppa mi er akkurat blitt 11 mnd og hun kan: Gå Klatrer opp trapper, opp i soffan, på lekestoler og allt som tenkes kan. Spiser bare selv, nekter å bli matet Sier: Hei, hade, mamma, pappa, der, se,pus, bø og nei Vinker Klapper Viser hvor stor hun er Danser Hvis jeg spør hvor nesa til mamma er, peker hun på den (kan nese, øre, munn, øye og mage) Hvis jeg spør om jeg kan få dokka, henter hun den til meg hvis den er innen hennes synsfelt (det samme med ball, bil klosser og bamse) Leke indianer Leke borte-bø leken Sikkert en del ting til, men kommer ikke på mer i farta.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #10 Skrevet 4. september 2009 MIIIN baby er 2mnd gammel, og kan selvfølgelig gå........ er å henter maten sin selv på butikken og lager den til jeg kommer hjem fra jobb. Hun dusjer og steller segselv, ligger å leser en bok, før hun skrur av lyset og legger seg 19.30. Hun står opp 08.30 å går i barnehagen (er det helg, står hun ikke opp før kl 10, og lager frokost til meg, gjerne egg og bacon.) Hun sykler så hjem igjen kl 15, og rydder hele huset til jeg kommer hjem. Krabbe og holde flasken sin selv, klarte hun i uke 23 + 2...altså inni magen min. På søndager, går hun tur med hunden vår, for det må hun om hun skal ha ukelønn. Så jeg må si, hun er et lite steg bak de fleste her, men hun kommer seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå