Honningmelon Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Var en pappa i bhg som sa til min mann at datteren hans hadde fått svineinfluensa. Så når vi hentet i bhg på tirsdag, spurte jeg den ene ansatte om de hadde fått influensa i bhg. Men, det hadde ikke hun hørt noe om, så jeg nevnte nå det denne pappaen hadde sagt til min mann da. Men, så viser det seg at denne pappaen hadde misforstått hele greia. Det hadde blitt tatt prøver ang. inlfuensa, men hun hadde det ikke. Også hadde visst bhg ringt til mammaen til jenta og spurt om hun hadde influensa, men nei det hadde hun jo ikke. Så nå føler jeg meg som DEN sladrekjerringa! Innbiller meg at de i bhg tror jeg går rundt å slarver om alt... huff.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 hehe... det er sånn man føler det selv. men det er skjeldent sånn på ordentlig
Honningmelon Skrevet 3. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2009 Huff, jeg får virkelig ikke håpe de tror det, for jeg er IKKE slik. Ble liksom en teit misforståelse. MÅ snakke med hun ansatte jeg sa det til i mårra, så jeg får forklart at jeg ikke bare sprer ting rundt som jeg tror jeg har hørt. Føler meg passe dum, ja.
Miss Misantrop Skrevet 3. september 2009 #4 Skrevet 3. september 2009 Det var vel slarv du farte meg, var det ikke? Det kunne hendt den beste, hadde ikke tenkt mere på det om jeg var deg.
Honningmelon Skrevet 3. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2009 Ja, kall det slarv Grunnen til at jeg nevnte det var at jeg så at det ikke hang noe skriv om det i bhg, og tenkte at da får jeg vel høre etter da. Føler meg jo innmari tett da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå