Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Uff... Usikker, skummelt, vet ikke hva han føler... Skulle ønske han tok kontakt oftere, redd for å mase... Tør ikke tro på alt det han sier til meg... Usikker på om han virkelig liker meg... Redd for å ødelegge dette som kan bli så bra! Skulle ønske jeg var sprekkfull av selvtillit, sikker på at han ville ha meg, sikker på at jeg var verdt dette.... Sånn som det er nå går jeg bare og regner med at han egentlig ikke liker meg, og at jeg kommer til å ødelegge dette... Selv om han sier det motsatte! Hmmm, vanskelig....
Dronningen! Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 Alle blir vel stort sett usikre når det kommer til forelskelse.. Grip dagen og lev i nuet, gled deg over heisen i magen og husk følelsene - det er deg vel unt!
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 Takk! det var et veldig godt råd
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #5 Skrevet 3. september 2009 Takk.... Uff, håper det går seg til... Føler liksom at dette er mannen med stor M altså! Og vil jo ikke miste ham, men sitter med en vond følelse av at jeg kommer til å ødelegge det...
Dronningen! Skrevet 3. september 2009 #6 Skrevet 3. september 2009 Klart det går seg til, men du må gi dere begge tid og rom for å bli kjent med følelsen av å være forelsket. En forelskelse kan være altoppslukende og ganske skremmende. Tid er viktig.... Tenk positivt- du vil ikke ødelegge det:o)
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #7 Skrevet 3. september 2009 Ja, det er nok det. Vi kommer ikke til å treffes på en stund nå (pga jobb og diverse), og det er nok derfor jeg er litt ekstra usikker... Samtidig er det sikkert veldig greit med litt tid fra hverandre også, kjenne litt på følelsene? Jeg vil ikke ødelegge det nei! Og tenker positivt - prøver iallefall. Men sitter vel med en følelse av at jeg egentlig ikke fortjener noe som er så bra... Uff... Selvtillit hadde vært greit å ha! Takk Dronningen! Du forstår virkelig!
Dronningen! Skrevet 3. september 2009 #8 Skrevet 3. september 2009 Klart du fortjener det, alle gjør det faktisk... (Jeg savner faktisk heis i magen noen ganger) Ja så mange frosker som jeg har kysset før jeg fant prinsen så skulle det bare mangle om jeg ikke forsto:o) Carpe diem!
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #9 Skrevet 3. september 2009 Hehe,kjenner til følelsen,er der selv nå. Møtt en mann som jeg er veldig intressert i,og han i meg.Men synsdet er skummelt.Hvorfor skal han som er såå kjekk være intressert i meg osv??Ikke ser vi hverandre så ofte heller for joben hans krever mye(alt for mye spør du meg),og jeg har ikke så ofte barnefri.Men vi sender masse sms til hverandre hver dag,hvordan dagen vår har vært osv.I begynnelsen så tok han nesten ikke kontakt,da blejegveldg usikker og ble lei meg for at jeg ikke hørte noe.Jeg stresset sykt når jeg ikke hørte noe hehe.Sa det til han at jeg syns du kan være flinkere,og jaggu så har han skjerpa seg :-) Har ikke så mange råd til deg desverre,men ta en dag av gangen så skal du se det går seg til :-) Dette er ganske så nytt for meg og,da jeg har vært i ett forhold i alle år :-)(selv om jeg ikke er fylt 30 enda) Lykke til og hold oss oppdatet:-)
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #10 Skrevet 4. september 2009 Åhh jeg har heis i magen og =) Men det vet jeg at er kun meg :/ For han er jeg en flørt og en god samtalepartner.. Ikke noe sex.. Møtte han i går, og som vanlig så rødmer jeg, er nervøs og stokker om på ordene Han har spurt meg flere ganger om jeg har føleleser for han, men jeg bare smiler og sier nei ) Han har nok sikkert skjønt det, men sier ikke noe.. Det værste av alt er at jeg nyter heisfølelsen ) Det kribler i magen når jeg får sms av han og når jeg ser han ringer.. Dette blir jo ikke det samme som deg, men er vel heller jeg som er den som stopper opp.. (om det skulle vise seg at jeg faktisk er mer enn en flørt og samtalepartner) Jeg vil IKKE spørre om han har andre følelser for meg, for jeg vil ikke vite.. Har det kjempe fint sånn som vi har det nå..
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #11 Skrevet 4. september 2009 Hehe,jeg lyser opp hver gang jeg får melding av han,synd jeg må vente til etter arbeidstid :-( Hvis dere har det fint,og det harjo dere,så ville jeg heller ikke spurt han,men ta det sånn som det kommer :-) Nå håper jeg at jeg er frisk til i morgen for da skal jeg hjem til han og spise hjemmelaget pizza :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå