Oktober_baby Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Har så utrolig vondt i tissen, litt bedre forklart så føles det som jeg har en strekk i bekkenbunnen hele tiden!Noen abdre som har dette? Spesielt vondt når jeg har sitti lenge og reiser meg. Har fortsatt fire uker til fødsel så tror ikke dette er begynnelsen på noe? Noen andre som har opplevd lignende? Meningen at jeg skal ha det slik i fire uker? Kjenner jeg nå gruer meg til fødselen, for dette er vondt!
Susanne&Emilie Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 jepp jeg har det slik...termin 3 okt. det er modning og bekkenet utvider seg. helt vanlig. i mott tilfelle ttror jeg hodet holder på å feste seg.
LASARUS-på vei til føden nå! Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 Samme slags smerte her men det har blitt bedre nå når hodet har festet seg, 2 uker igjen til termin for meg.
mxima Skrevet 3. september 2009 #5 Skrevet 3. september 2009 kan faktisk også ligne symptomene om det er irritabel kjede, og dette kan vises om det er økt utflod, gul aktig/krem aktig. dette er noe du kan forhøre deg om med jordmor for d finnes hjelpemidler mot dette og kan hjelpe på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå