Gå til innhold

Kjøpe kjole på nett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke nettbutikker finnes? Har funnet noen, men de har så lite utvalg og ikke den kjolen jeg vil ha

Videoannonse
Annonse
Skrevet

søk på wedding gowns på google. Da får du opp utrolig mange brudebutikker i statene. Billigere er det også.

Evt ebay?!

Skrevet

Det billigste alternativet er jkdress.com eller dhgate.com. De kan skreddersy hvilken som helst kjole etter dine mål, til latterlig lave priser. Flere dibbere og andre jeg har sett, er kjempefornøyde.

Selv fant jeg drømmekjolen til 16.000 i salong, mens jkdress skal ha 1500 kr for å sy en (tilnærmet) lik kjole til meg – og det er inkl transport!

Skrevet

Jeg må bare føye meg inn i rekken og si at jeg er kjempe fornøyd med kjolen jeg kjøpte på dhgate til 900 kroner. Det betaler jo ikke stoffet engang. Hadde prøvd en Maggie Sottero kjole i en brudeforretning her hjemme og fikk en selger hos dhgate til å sy en tilnærmet lik kjole til meg. Sitter helt perfekt, måtte bare legges litt opp i lengden. Bare sørg for å sjekke at den du event kjøper av har postive tilbakemeldinger da det er mange forskjellige selgere.

Det er ihvert fall mange penger å spare der. Fant også sko på nettet på brandos.no.

Skrevet

hmm, super ide!!!! hvordan blir det med toll og greier?? betale i tillegg eller??

Skrevet

Jeg kjøpte hos torunnsdrømmekjoler. hun skal sy en tilnærmet lit kjøle som jenny packham "elizabeth" *spent*

Ny JP kjole koster 25 000, jeg får for 6540

Skrevet

Jeg har kjøpt kjole på dhgate.com. Den kom idag å var aldeles nydelig. betalte 820 kr med frakt og alt. De merker pakkene med gift så vi slipper unna tollen. I tillegg blir pakkene levert på dør. Min satt som et skudd. Er super fornøyd. Det er en kopi av n maggie sottero kjole.

Skrevet

Hva heter selgerene dere har kjøpt av på dhgate.com?

Vurderer sterkt å bestille der jeg også. HVordan virker kvaliteten på stoffet?

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg kjøpte min skreddersydd fra houseoffashion.no.

Jeg får den i posten i morgen, blir spennende med resultatet :) Lykke til i jakten på den perfekte kjole:)

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...