h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 hvilken serie følger deres skole? og hvilken del av landet bor dere? og er dere fornøyd? bare nysgjerrig )
Gjest Filifjonka Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 Min fjerdeklassing har Abakus i matematikk og Zeppelin i norsk. vi er fornøyd. Jeg ser at Abakus kanskje kunne ha vært enda mer systematisk, men på den annen side blir det lagt stor vekt på hoderegning i det verket, og det er bra. Det er i tillegg gode differensieringsmuligheter. Zeppelin liker jeg veldig godt, det er god sammenheng i det. I tillegg er det forholdsvis nytt og pent. Så, ja, vi er fornøyd.
Lene~mor til tre Skrevet 4. september 2009 #3 Skrevet 4. september 2009 Her bruker dem Zeppelin i Norsk og Tusen millioner i matte. Synes begge de seriene er fine. Vi bor i østfold.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 4. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2009 her jeg bor, bruker de abakus i både norsk og matte...er vel fornøyd. Men tror jeg likte Zeplin litt bedre da jenta hadde det i første, da vi bodde i Østfold:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå