Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Bruker dere høye hæler? Jeg er 175 høy, kan godt gå i hæler på maks 4-5 cm når jeg skal pynte meg men ikke noe mer enn det.. går ikke i hæler til hverdags. Skulle ønske jeg turte å gå i litt høyere hæler, har et par finsko jeg kjøpte på salg nylig med 7,5 cm hæl men vet ikke om jeg vil føle meg komfortabel i dem..skal i et bryllup snart..
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 Som du sier, det kommer an på hva du føler deg konfortabel med. Er 175, og har alltid likt å være høy. Føler meg liten uten hæler. De jeg brukte på jobben i dag var ca 10 cm. Er kjent for det da.-) Plager meg ikke å være høy, får jo mye bedre holdning med hælene.
Gjest Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 Jeg gjorde det aldri før, følte meg som en kjempe. Men nå har jeg kjøpt meg to par sko med überhøye hæler (Blir sikkert 1.90) i dem. og de er flittig brukt. Høye hæler er jo så lekkert.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 Du er vel ikke sååå høy egentlig, og 7,5 cm gjør deg ikke kjempekjempehøy. 182,5 er faktisk lavere enn moren min er uten noen hæler. Selv er jeg under 175, men jeg kan bruke såpass høye hæler at jeg blir ca 183. Går helt greit det, går med rak rygg og har ikke noe problem med det. Er bare å ha selvtilliten inne, så går det
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #5 Skrevet 4. september 2009 Jeg er 1.78 og bruker ofte høye hæler også til hverdags (bortsett fra nå seint i svangerskapet som ingen sko passer på mine flodhestføtter...). Føler meg bare ekstra elegant i grunn - og får svært lange bein når jeg "legger til" litt hæler Kjør på du!
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #6 Skrevet 4. september 2009 Ikke når jeg går sammen med sambo, men alene kan jeg godt det. Må se ann selskapet, som regel er mine venner 1.60, haha!
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #7 Skrevet 4. september 2009 er 1.75 og bruker endel høye heler.. mannen min er 201, så da synes jeg det er ok.. Men synes det er mange bøtteknotter der ute, og føler meg ofte stor når jeg går på høye heler, derfor er de stort sett ikke høyere enn 4-5 cm..
Sånn kan det gå Skrevet 4. september 2009 #8 Skrevet 4. september 2009 Jeg er 178 og går gjerne med høye heler.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #9 Skrevet 4. september 2009 jeg er 179cm og har aldri gått i høye sko, men det har noe med min herlig fotform og at jeg liker behalige sko som er plassert trygt på bakken. syns vel jeg er mer enn nok høy fra før av dessuten.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #10 Skrevet 4. september 2009 ha ha ha mange bøtteknotter. . .jeg er sikkert en bøtteknott i dine øyner da hihih
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå