Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Har så utrolig dårlig selvtillitt. blitt mobbet i mange år på skolen, og det sitter der den dag i dag. Jeg klarer ikke å gå en dag uten å sparkle trynet. ikke for andres skyld, men for at jeg blir kvalm av og se meg selv i speilet! Liker absolutt INGENTING ved ansiktet mitt! alt for store lepper-for langt tryne, hake? well, I can't find it! ++ for og bevege meg nedover, kan jeg ikke fordra halsen min, ikke valken jeg fikk etter min 2. mann, tynne stygge armer, og stygge fingre.. for ikke og snakke om di stygge pipstælkene av noen legger! æsj- ser ut som en tomat med bein på! jaja, fikk ivertfall plaget dere litt med min syting..
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 Jeg vet akkurat hvordan du føler deg..
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 Du, vet du, jeg tror ikke på deg:) Du er helt sikkert ei kjempejente. Har du samboer/mann/ kjæreste?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #4 Skrevet 3. september 2009 du har det sikkert helt jævlig, men se bort fra utseendet å vær takknemlig for at du KAN se!! det finnes folk som har det værre...og ikke minst har værre bekymringer enn utseendet...
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #5 Skrevet 3. september 2009 sånn har jeg det og... Bart Skjegg Ett sammenhengende øyebryn Svarte hår i nesa Svarte hår rundt brystvortene Svarte hår fra navlen og ned Svarte hår på lår og rumpe Svarte hår på armene Svarte hår på tærne og vristen Blek, tørr hud Rødmussede eplekinn Dobbelthake Fettkul på det ene kjevebenet Blå ringer under øynene Tynne sprukne lepper Brusete, flokete ullhår Men, av og til Hvis jeg har nynappede øyebryn, og brystvorter, vokset overleppe, hake, og mage, barbert lår, trusekant og rumpestump, brukt nesetrimmer fra Clas Ohlson, smurt ansiktet mitt med den feteste apotek-kremen som er å oppdrive, hatt masse hårskum i håret og latt det lufttørke mens jeg har trykket på krøllene, slik at det samler seg.... og så sminket meg... Da kan jeg føle jeg meg ganske fin :-)
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #6 Skrevet 3. september 2009 tusen takk, jenter:) hva skulle jeg ha gjort uten dere;) ja, jeg har samboer. vært sammen med han i snart 7 år nå 21:54, jeg er helt enig med deg:) er takknemmelig for det, men jeg klarer ikke å slutte å tenke negativt om meg selv. venter bare på at ett speil skal knuses når jeg ser i det:S tenker på, at det ikke er rart folk snakket styggt om meg- og til meg sånn som jeg ser ut.. 21:55, jeg kan se for meg at du er ei kjempenydelig person! og hår kan fjernes permanent om du vil- og har råd:) mitt ''hake- og leppeproblem'' skal jeg få fikset:) HI
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #7 Skrevet 3. september 2009 :0 ikke for å være frekk, men stakkar deg!! MEN fint at du tar initiativ til å gjøre noe med deg, å føle deg fin etterpå!! selv er jeg tjukk,og vet jeg må slanke meg for å se bedre ut, så det er vel egentlig opp til enselv med dagens ressurser... uansett er vel ingen 100 % fornøyd med seg selv
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #8 Skrevet 3. september 2009 Trist at du sliter såpass mye med deg selv...jeg vet hvordan det er fordi jeg har hatt det slik selv. Men den dagen jeg hadde lyst til å kutte opp hele meg skjønte jeg at noe måtte gjøres! Så jeg tok et tak og tvang meg til å like meg selv. Sakte, men sikkert, gikk det. Stod foran speilet og ga meg selv komplimenter. Etterhvert begynte jeg å tro på meg selv, og så til slutt syntes jeg at jeg så faktisk helt grei ut!:-) Får tilbakefall av og til og er ikke 100% fornøyd med utseendet, men det er nok ingen. Jeg trodde ikke det var mulig å synes noe annet om meg selv, for jeg fikk jo ikke endra på kroppen. Men jeg fikk altså endra på selvbildet mitt, og med det ble jeg faktisk finere, for den styggheten lå INNI hodet mitt, og ikke utenpå! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå