Sporty26 Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Hei. Noen Sarpinger som har en liten bolle i ovnen? Min kommer i slutten av jaunuar. Noen flere?
kathrins Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 Hei hei.Bor i Sarpsborg og har termin 20 jan.
Gjest Skrevet 4. september 2009 #3 Skrevet 4. september 2009 Hællæ! Termin i mars (midten - slutten) en gang. Første gang og veldig spennende!
Sporty26 Skrevet 4. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2009 Jeg venter min 2 gutt. Dere da? Hva driver dere med ellers da? Har 2 venninner som også skal ha i jan og feb. Hvordan er formen da? Ha en fin dag
Gjest Skrevet 4. september 2009 #6 Skrevet 4. september 2009 Vet ikke kjønnet, men vil nok få greie på det på UL i oktober. Er i uke 13 nå. Formen har aldri vært bedre enn de siste ukene (eller egentlig siden jeg slutta på de fæle p-pillene - aldri mer syntetiske hormoner!)). :-) Trener knebøy, roing, bryst etc (frivekter) som før. Foreløpig. Håper det varer leeeenge, og jeg lytter til kroppen selvsagt. Har ikke vært kvalm. Har vært "kvalmende frisk"! ;-) Er i full jobb. Og så må jeg nok nedjustere hage-planene mine for det kommende året... He-he!
kathrins Skrevet 4. september 2009 #8 Skrevet 4. september 2009 Vi venter en jente og har fra før en gutt på 3 år. Formen har frem til nå vært ganske bra så det er jo deilig.
Sporty26 Skrevet 4. september 2009 Forfatter #9 Skrevet 4. september 2009 Har en gutt som blir 2 år i november. Så det blir nok å gjøre. Hvor i Sarp bor folka da? Kan jo brått være at vi kjenner hverandre....Formen er bra jobber fult. Slet med bekkenet sist, men ikke merket noe særlig til det ennå. bank i bordet..... Hage ja. Liker å holde på jeg også. vi skal igang med et stort husprosjekt oppi det hele. Men, det blir så bra.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå