Lea Laus Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Driver å baker kake, og husker ikke helt hvordan eggedosis ser ut. Prøver å piske den for hånd og begynner å bli sliten, foreløbig ser den ut som vaffelrøre...
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 Den skal være så tykk at du kan tegne i den, uten at det trekker seg i sammen med en gang :-)
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #4 Skrevet 3. september 2009 Når du kan skrive et åttetall med vispen før det forsvinner,er den ferdig
Lea Laus Skrevet 3. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2009 å herregud... Skal kjøpe meg stavmikser i morra veit jeg
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #6 Skrevet 3. september 2009 Ja,det kan jeg anbefale...jeg må vanligvis vispe med stavmikser i ti min for å få "åttetallet..."
Lea Laus Skrevet 3. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. september 2009 Jeg tror jeg har holdt på hvertfall en halvtime...
Langt-i-fra-perfekt Skrevet 3. september 2009 #8 Skrevet 3. september 2009 Å kjære deg, du har ikke en nabo ? ) jeg hadde løpt ut å lånt meg en ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå