Gå til innhold

HVA SKJER MED AT TV-2 VÆRDAMA SYNGERE???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har klikka vettu...:P Siste flaska med bleikemiddel tok knekken på det lille vettet som var der;)

Skrevet

Vi satt bare her å måpte...haha,tror nok at hun har blitt utfordret der,ja;)

Skrevet

Var morsomt da! Men merka jeg blei skikkelig flau!

Skrevet

HERREGUD ..det var merkelig.....Ble usikker på om det kankje hadde klikket for meg eller at jeg hadde sovnet her jeg satt uten å merke at jeg sovnet...Hva med å si ifra før at nå skal a synge,lissom hehehehe

Skrevet

Å, herregud! Jeg dør! Er det mulig da? Flau... hadde hun i det minste vært flink å synge!!!!

Håper hun tjente mye penger på dette!

Skrevet

Herregud ja ;D , satt bare å gapa i soffan vi:D

Skrevet

leeeer... hahahahaha! Fint var det heller ikke.... jøssenavn!!

Skrevet

det sto en reklame for xfactor som starer om 8 dager, nederst på skjermen etter syngings, så vi skal ikke se bort fra at vi får flere slike tendenser fremover :)

Skrevet

Håper vi får noe beskjed om hva det der egentlig var i avis eller noe sånt i mårra..Jæskla nyskjerrig på hvordan utfordring det der var-.....

Skrevet

Tapt et veddemål?

Ser for meg Gislefoss gjøre det samme, hehe.

Skrevet

Enten er det i forbindelse med x-factor reklamen, ellers så har hun tapt et veddemål. Flaut var det hvertfall å se på!

Skrevet

Ja, men kjære dere skjønte dere ikke at dette var et reklamestunt for x-factor på tv2?? Det var morsomt og originalt og definitvt en snakkis. Smart grep. :)

Skrevet

He he,. Syns det var kult og modig gjort:)

Skrevet

haha! ja jeg fikk jo ikke med meg hva været blir i morgen en gang!

Skrevet

Godt gjort, vel utført!

Hun er faktisk ikke proff sanger, og det var bare ett opptak som hadde blitt forkasta før dette satt. Synes det var veldig modig gjort!!! Vanskelig melodi og, forresten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...