Gjest Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 å være på slakeren gjør meg suuuuur! Første dagen på mangen mnd jeg ikke spiser sjokolade,og jeg blir drittsur av å tenke på at jeg ikke kan spise så mye sjoko som jeg pleier hehe. Ligger en kvikklunch i skapet fant jeg nettopp,men nå skal jeg virkelig prøve å la den være! Og om jeg ikke går ned ett par kilo ved å kutte ut snopspisinga mi,ja da blir jeg drage på fulltid!! Ha en fin kveld alle sammen
cherry coke Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 Du må hamstre deilig frukt og grønnsaker=) Har nettopp spist en deilig fruktsalat med isvann til. Deilig=)
Gjest Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 Har heldigvis noen appelsiner i kjøleskapet,det er supergodt med kalde appelsiner hehe. Slanking gjør meg ikke så lykkelig så gjerne jeg må slette den andre tråden Mannen ringte og han hørte på meg hva slags mood jeg var i,og han sa han var glad han skulle jobbe overtid hehe. Heldigvis er jeg bare sur den første dagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå