Gjest Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Hei Har noen av dere tatt privat utredning etter flere aborter? er jo så lang ventetid offentlig... Evt. hvor tok dere utredning? Takk
kirsty*2barnsmamma Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 Jeg tok utredningen for habituell abort privat, både fordi de er flinkere privat men også fordi det tar så lang tid i det offentlige. Jeg har gått til en fantastisk gynekolog her i Bergen som har veldig greie på dette. Ikke alle gynekologer kan så mye utover å ta standard prøvene, så viktig at du er kritisk og bytter gynekolog om du føler du ikke får den hjelpen du trenger :-) Lykke til da!
Gjest Skrevet 4. september 2009 #3 Skrevet 4. september 2009 Jeg går til en flink gynekolog på volvat, men etter min 5. SA sa han at han skulle hendvise meg til rikshospitalet for utredning. I mellomtiden skulle jeg ta en blodprøve på dag 3 i syklusen. Har ellers tatt noen blodprøver ang eggløsning og sånne ting. Hvilke prøver tok du? fant de noe? det er en prøverørsavd. på volvat, lurte på om jeg skulle ringe de og spørre om de kunne utrede meg. Lurer på hvorfor min gyn. der ikke nevnte noe.
kirsty*2barnsmamma Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 Har du tatt noen medisiner de gangene du har vært gravid? Albyl-e og crinone er sånn standard som de gir til alle habituelle abortere, uansett hva prøvesvarene gir...
Gjest Skrevet 5. september 2009 #5 Skrevet 5. september 2009 Sist gikk jeg på crinone. Hjalp ikke det. Alle abortene er tidlig. Lurer på om jeg ikke har overaktivt immunforsvar eller at kroppen ikke produserer nok HCG eller noe i den duren. Kanskje også noe feil med blodet mitt.. Hvilke blodprøver tok du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå