Gå til innhold

Pierre Robert ullundertøy er for gjerrige foreldre..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skikkelig møkkakvalitet.

Kjøp ordentlige ting til barna deres i stedet, jenter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan dårlig kvalitet er det a?

Størrelsemessig, mister fasong i vask? eller eller??

Skrevet

Regner med at du er en av de gjerrige foreldrene da HI?? Siden du vet at det er møkkakvalitet??

Skrevet

Jippi!

Funker sikkert for oss :)

Skrevet

Ok, har kjøpt ett sett, men har ikke nådd å prøve det enda. Ligger og venter på å bli vasket først. Så venter litt og danner meg min egne oppfatning jeg.

Skrevet

Jeg er ikke gjerrig når det gjelder komfortable og praktiske klær til barnet mitt, derfor er det mye pierre robert strømpebukser i skapet, det er de beste strømpebuksene hun har hatt :)

Du vet at du ikke skal koke de eller :D

Tips, vask de med milo på ullprogram så kanskje du forandrer mening!

Skrevet

Det vi har hatt av Pierre R har vært bra. Strømpebuksene er de beste jeg har funnet til nå, de har jo faktisk strikk etter en sesongs bruk.

Ulltøyet jeg har har jeg hatt i flere år og er like fint enda, selv om jeg var uheldig og få det i tørketrommelen engang. Like mykt, bløtt som før.

Skrevet

Her er det vasket på vanlig program, samt vært i tørketrommeln... (ja fysj skam meg)..

Ikke ødelagt enda!

Kjøpte det fordi ett sett kosta 199,- som medlem i coop.

Satsa på det var bra kvalitet! Pierre Robert har ikke dårlig rykte såvidt jeg vet??

Skrevet

Ha ha ha tror nok HI ikke har råd til vaskemaskin med ullprogram jeg :-) Kanskje hun trenger en sesong på husmorskole...

Skrevet

Nei pierre robert har egentlig ikke dårlig rykte, men siden man får kjøpt det på dagligvarebutikker så tror vel mange at det er dårlig kvalitet!

Da er det værre med bodyer osv man får kjøpt på nille og europris, kjøpte en nødpysj på europris i ferien siden det var kaldere enn jeg hadde trodd, og det var noe forferdelig dritt!

Skrevet

pierre robert ullundertøy kjøper jeg aldri igjen. blir jo nuppete og stykt med en gang.

men småen har ikke dyre merker når det kommer til ull. om det gjør meg gjerrig eller fornuftig kan vi godt diskutere.

Skrevet

Bortsett fra at MIN erfaring er at alt av PR er ultrasmått etter størreslene, så har detn oe av den beate kvaliteten..Både til voksne og bar..Og det var ikke rimelig? Var jo tilbud på COOP som gjorde de billig,- jeg vet ikke fastprisen på de..

Men altså, kjøp MINST en størrelse størr enn hva du kjøper til barnet til vanlig..Det må jeg også i undertøy ti lmeg selv..kjøper f.eks truser i M eller M/L til vanlig..I Pierre Robert XL:.Men de er GODE;- og de holder leeeeeenge :o) Kaster de pga stygg farge FØR fasongen er "Mistet":..

Skrevet

Anonym 22.25 du kan da ikke sammenlikne nille og europris da det er to ulike konsept og de ikke bruker noen samme merker ol. Nille har mye gode produkter og god kvalitet etter de fikk nye eiere for ett par år siden. De selger samme merker i kjøkkenting som glassmagasinene bare mye rimeligere, samme garn som garnbutikkene bare billigere osv. De har noen "billigprodukter" også men ikke slik som europris.

Ang pirre robert så har jeg ikke kjøpt dette merket og vet ikke hvordan kvalitewten er ¨så kan vel ikke uttale meg om det. Ang å være gjerrig så er jeg absolutt ikke gjerrig. Barna mine får det de trenger og mere til. Husk at det er forskjell på å være prisbevisst og gjerrig. Det er ikke alltid dyrest er best.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...