Langt-i-fra-perfekt Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 Jepp ;o) alle kan det da hehe
AneB Skrevet 3. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2009 Ja, det skulle man jo tro at alle kunne!! hehe. Mamma kan ikke det, og hun mener det er pga hun har kontantkort...fra netcom.
Gjest Skrevet 3. september 2009 #5 Skrevet 3. september 2009 Hun må gjerne bare få sånn mms oppsett fra netcom da jeg kunne ikke før jeg fikk noen innstillinger jeg måtte lagre på mobilen
AneB Skrevet 3. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. september 2009 Jeg har gjort det for henne, flere ganger. Men det kommer bare opp at innstillingene ikke kan lagres? Kanskje på tide å ringe netcom...
Langt-i-fra-perfekt Skrevet 3. september 2009 #7 Skrevet 3. september 2009 riktig som emma og adrian sier, hun må få tilsendt et slikt oppsett. Det tror jeg enten dere kan gjøre fra netcom sine sider eller så kan hun ringe inn til de også sender de det til mobilen.... noen ganger må dette til, og noen ganger fungerer det av seg selv med en gang. ;o)
Langt-i-fra-perfekt Skrevet 3. september 2009 #8 Skrevet 3. september 2009 Hun har en tlf som det er mms tilgang på da?
AneB Skrevet 3. september 2009 Forfatter #9 Skrevet 3. september 2009 hehe, jada! Mye kulere tlf enn jeg har sjøl
Langt-i-fra-perfekt Skrevet 3. september 2009 #10 Skrevet 3. september 2009 Stikk innom en netcom forhandler eller ring de så får dere hjelp ;o)
Gjest Skrevet 3. september 2009 #11 Skrevet 3. september 2009 Jeg har kontantkort fra NetCom, akkurat som din mor, og jeg kan ta imot mms. Så det er oppsettet på telefonen det er noe galt med. Husker det var kinkig å få det til på telefonen min også, men han greie netcom-mannen (eller var det samsung-mannen) fikk fiksa det for meg mens jeg hadde han på tråden (på mannens tlf.).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå