Gå til innhold

Ditt beste tips til middag med kyllingfilèt;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte vi skulle ha kyllingfilet til middag i morgen, men jeg er tom i hodet når det gjelder hva jeg skal lage...

Mellomste skal ha med bestevennen hjem i morgen så vi blir da 4 barn og to voksne;)

Noen som har noe forslag? (helst uten pitabrød, tortillas el da barna har cøliaki...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kylling med mango chutneyv- drit godt!

Kjyllingbiter, løk, fløte, champingnon mangochutney i en gryte (stek kynning først)

Hell så i en ildfast form og sleng ost på toppen! Ferdig om 30 min:)

Utrooooolig godt:)

Skrevet

Legg litt pesto inni filetene og legg en skive spekeskinke rundt de når du steker de i panna, sinnsykt godt. Veldig godt med pasta til og en dæsj pesto oppå...superenkelt.

Skrevet

Stek i omganger kylling i biter, løk, gulrot, brokkoli og paprika.

Ha i hakket hvitløk og revet ingefær og la surre 1-2 min.

Ha i litt sambal oelek og oyster sauce.

Hell over 1 boks kokosmelk, litt revet limeskall og litt salt, la putre 5 min.

Server med ris. Nam nam!

Skrevet

Tusen takk for tips begg to! Tror det blir to dager med kyllingfilet her nå;)

Skrevet

Hørtes nydelig ut solita;)

Kom gjerne med flere tips damer! Skriver det ned her jeg;)

Skrevet

Vi pleier å krydre kyllingfileten med Provence m/ hvitløk. Stekes enten hele eller oppskåret i små biter. Så lager vi vanlig peppersaus og fløtegratinerte poteter. Supergodt:o) Men man må ha riktig krydder synes jeg.

Skrevet

kutt filetene i terninger, stek i masse smør og løk. når de er ferdig har du over fløte, pepper og karri. Kok pasta, og legg kyllingbitene og sausen over. enkelt og greit:)

Skrevet

ok, da skal jeg sende en Rå oppskrift jeg fikk på en topp resturang i playa del ingles for et par uker siden. det var det råeste jeg har smakt..

stek først kyllingfileten (krydre med bare litt krydder og ha på litt pesto) i olje til den er litt stekt, legg den så i illfastform og ta tomater og ost oppå

stek midt i ovnen til osten er smeltet og tomaten er ferdig

server med pastaskruer som er krydret med litt pepper og ha en god saus til.. NAMM

Skrevet

Den kyllingen med kokosmelk;

Jeg bruker oppskriften som står bakpå boksen til ICAs egen kokosmelk, men bytter ut enn del av kyllingen med grønnsaker.

Så får du mengdeangivning mer nøyaktig :-)

Skrevet

Ovnsbakt kyllingfilet er helt fantastisk godt.

Jeg pleier å ha litt olje i en ildfast form, og masse godt krydder (jeg bruker rett og slett bare Santa Maria sitt kyllingkrydder, men det er jo smak og behag.)

Jeg pleier å dele kyllingfiletene i 2-3 biter, så har jeg aluminiumsfolie over formen, og lar det stå i ca. 1 time på 225 grader.

Serverer ofte med søtpotetbåter (NAAAAAM!!!! Kjøp søtpoteter, krydre med salt og pepper og ha litt olje over, og inn i ovnen. NAM igjen!!) og en enkel salat.

Har kyllingfilet i ovnen as we speak, det blir lunsjen min imorgen:-)

Skrevet

Stek kyllingfilet i biter og MYE champignon, løk og soltørkede tomater ien gryte. Ha i 2ss pesto pg matfløte. Kok opp og server med villris og hvitløksbrød!

Skrevet

Kylling på potetseng! =)

Google, så finner du oppskriften!

Skrevet

Ser du har fått mange deilige oppskrifter, men pass på at du bruker Glutenfri pasta!

Selv pleier jeg å krydre filene med litt paprikapulver, hvitløk og gressløk. Steker de i ovnen ca 1 time på 180 grader. Blir veldig gode og saftige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...