Gå til innhold

Hva har dere på dere i barnedåpen til barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter så med og finne ut hva jeg skal ha på. er i en slankeprosses og vil ikke bruke så mye penger, har ikke noe som passer.

Hvor fin må jeg være liksom... vanskelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde på bunad... var trangt gett. og endel lite parktisk når man ammer, så hadde pumpa to måltider...

Skrevet

jeg har kjøpt meg svart skjørt og hvit skjorte til min dåp..

200 kr + 25 for strømpebuksen ;) trenger ikke være dyrt :D

enkelt men også veldig pent og anstendig :D

Skrevet

:) bunad har jeg ikke.

men føler ikke at noe passer til meg. så om jeg går på hm er jeg redd at ikke noe vil passe.. men vet jo ikke for jeg har jo ikke prøvd.

blæ... hater dette. kunner jeg ikke bare vært som jeg var før, da passa jeg i alt, masse fint i skapet, men langt frem til det passer.

Skrevet

Hvilken str er du da? Gå inn i en klesbutikk, Risøe, Lene V, B-young el. Garantert vil du få den hjelpen du trenger til å føle deg vell:) Føler du deg fin, ER du fin!

Skrevet

tusen takk... =) kommer ikke inn i bukser på veromoda tror jeg.

Skrevet

du kunne kanskje ha leid en kjole..

eller kanskje låne med noen du kjenner som har kanskje samme størrelse?

jeg skal ha på meg en grå kjole fra acne, fikk 60%.. drit fornøyd:)

Skrevet

Du kan jo ha en fin bukse også;) Sort bukse og en fin bluse el tunika;)

Helt vanlig å ikke komme inn i de klærne en vil til dåpen! Er vel da ikke sååå lenge siden fødsel...

Skrevet

Jeg ville gjerne ha bunad, men det ble uaktuelt pga ammingen. Endte med sort skjørt og silkebluse, men angret litt da jeg kom i kirken. De andre mammaene hadde behagelige tights og tunikaer, det skulle jeg ønske jeg hadde hatt på meg:) Tunikaer får man jo i alle varianter, prisklasser og størrelser, det er fint og kjempebehagelig på en ellers litt stressende dag.

Skrevet

Hadde bunad i kirken og pga amming skiftet jeg når vi kom hjem. Første gangen hadde jeg på meg et hvitt skjørt og bluse med en cardigan over.

Andre gang hadde jeg er sort skjørt og en blå "silke" topp.

Skrevet

Bunad

Skrevet

Jeg kjøpte en pen, enkel hvit kjole til 399,-

Pensko og nyklipt hår. Følte meg ikke overpynta eller underpynta i forhold til di andre.

En ganske stressende dag, så jeg var glad for at det var komfertabelt ja.

Hadde jeg hat bunad så hadde jeg selvfølgelig brukt den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...