Lykkelig mamma:) Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 I morgen skal jeg ut og kjøpe vogn, men jeg har ikke peiling på hvilken jeg bør velge. Noen som vet hvilken vogn som er drømmevogna?
AmExx Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 Mtp nicket ditt antar jeg du har hatt vogn før, og at du dermed har litt peiling på hva du er ute etter i ei vogn, "må-ha"-krav og "vil-gjerne-ha"-krav. Gå på en barnebutikk eller flere å be om at du får demonstert de vognene som er aktuelle for dere. Da ser man mye letter hvilken vogn man vil ha. Det finnes ingen drømmevogn som er det samme for alle. Norge er et langstrakt land med ulikt klima, og ulike værtyper her og der. Noen bor i høyblokk andre i enebolig, noen har heis, andre må ta trappen. Så kommer jo bilen inn i bildet og. Veldig greit å ha plass til vona og litt til! Så har vi bruksområdet, skog og mark? kjøpesenter? landevei? osv!! Og når du har funnet drømmevogna di, så kan du fundere på om du vil kjøpe den ny eller finne en fint brukt på finn.no - Lommeboka har gjerne også betydning for valg av vogn! Lykke til!
SoSpennt Skrevet 4. september 2009 #3 Skrevet 4. september 2009 Er førstegangs jeg også, og ble tipset av en venninde som jobber i barnehage og som da får testet mange vogner, at hun fallt for Brio Happy. Er nok mange gode vogner! Men jeg gikk bare rett å kjøpte denne da hun sa det. Lurte på Emmaljunga (siden den skulle være best i test), Men ettersom hun har den også i bhg, og synes Brioen er mye bedre plass i, pluss at hjulene er av plastik/gummi(???) og kan derfor ikke pungteres, så da slipper du det problemet;) Pungterer du, er det ekstra kostnad, og kommer du til å skifte/lappe hjulet, eller bare gå og pumpe i luft? Går for slike hjul verfall;) Men sikkert mange gode vogner! Men som sagt, jeg er kjempe fornøyd med Brio Happy så langt:) Gleder meg til å gå ut å trille!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå