Gå til innhold

Har han egentlig "rett" til å bli sur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er jeg helt på bærtur? hør her nå....

Jeg er sammen med en fyr, vi treffes stort sett bare i helgene nå. Og i uka er jeg hjemme hos meg selv. Har vel egentlig alltid visst at han ikke liker sexleketøy, og det er helt greit, men han må bare ikke nekte meg å bruke det mener jeg da når jeg er hjemme hos meg selv.

Så en helg her for ikke lenge siden, så var jeg hos han, og da lurte han på om jeg ikke hadde lyst midt i uka... joda, sa jeg, men jeg har jo leketøy... og skal si fyren blei fornærma og virka sur...

Ja, jeg kunne jo bare ringt han så hadde han kommet sa han.... men herregud, jeg gidder da ikke ringe han for å si at jeg er kåt, for så å måtte vente 30-45 min på han, ha sex i 10-15 min og så skal han reise igjen....

Har han "rett" til å bli sur?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei herregud hva er det for en ting å bli sur for da. Hadde vært noe annet hvis du tydde til andre menn. Men himmel og hav, en må da vel få lov til å leke med seg selv.

Skrevet

ja, da hadde jeg å skjønnt det... Han ville vel egentlig at jeg skulle kvitte meg med leketøya mine, men det kommer ikke til å skje...

Men jeg skjønner ikke helt det at han skal bli sur... jeg erstatter han jo ikke...

HI

Skrevet

Haha dette innlegget kunne jeg skrevet. Har kjæreste som bor 1 time unna meg så vi ser hverandre kun i helgene. Jeg har en dildo som jeg bruker av og til i uka hvis jeg føler for det. Jeg var jo så dum at jeg sa dette til han, men trodde ikke han kom til å bli sur. Men joda, han ble dritsur og forlangte å få se dildoen for å skjekke om den var større enn han og var den det så måtte jeg kaste den.

Han har per dags dato ikke sett didoen, men leter stadig etter den...uff slitsomt med en kjæreste som mener selv pikken hans er altfor liten..jaja

Skrevet

Nei mannfolk er ikke alltid like lett å forstå seg på. Hva med når han ikke kan komme ned for å gi deg litt da, mener han at du bare skal gå rundt der å være kåt å vente til han kan?? makan t frekkhet

Skrevet

Slik jeg forstår det så syns det det er ett fett om du har deg med han eller et leketøy. Som mann er nok ikke det så kjekt å høre..

Skrevet

Nei, selvfølgelig er ekte bedre, men altså.....når jeg er alene, får lyst på noe.....skal jeg bare da la være?

Skrevet

Hehe.....mannfolk :P

han får aldri sett mine leketøy heller, så den saken er jo grei :)

Skrevet

Herregud, er disse mannfolka 16 år, eller?

I min skuff ligger tre dildoer. Alle har min kjære kjøpt til meg. Jeg nekter da selvfølgelig ikke han å runke heller!!!

Og leketøyene kan vi jo bruke sammen også, det er deilig for en mann å kjenne en vibrator under pungen mens han blir ridd....

Skrevet

Bruker dem alltid når jeg er alene jeg da.... og det er fordi han ikke vil vite av dem....

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...