Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Nå har jeg gått uten prevensjon i over ett år. Måtte få hjelp til å få i gang tanta igjen, og etter 6 måneder kom den.. så på ett år har jeg hatt 3 menstruasjoner... hormonene er helt ute å kjører... jeg er så lei.. hvorfor meg... jeg begynner å bli deprimert, kjenner at det går utover sambo... livet er urettferdig:(
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 Hva fikk du for å få igang tanta igjen, spør fordi jeg snart skal til legen siden jeg ikke har hatt tanta på lang lang tid! Skjønner hva du mener med at hormonene er ute å kjører, ikke morsomt, men du er ikke alene, vi er i det minste to (sikkert mange mange fler)
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 Hvorfor ikke bare bruke ordet MENSEN
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #4 Skrevet 3. september 2009 Vi kan bytte! Du kan få min. Er det noe jeg er lei av, så er det den hersens mensen altså. Skjønner hva du mener, men klarer bare ikke slutte å tenke hvor deilig det hadde vært å slippe.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #5 Skrevet 3. september 2009 joda jeg kan godt bruke ordet MENSEN, men fortsatte liksom i samme mønster som HI bare, er vel ikke det som er det viktigeste her!? Skjønner godt de som er lei av mensen også, og ja det er deilig å slippe å blø en gang i mnd, men når man har lyst på en baby til så er nesten det å ha mensen er forutsetning for å få det til. En annen ting jeg bekymrer meg over ved å ikke ha mens er beinskjørhet, har fått satt igang mensen før pga faren for beinskjørhet dersom man ikke har den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå