Gå til innhold

Noen fra Bergen her?


3. barn på vei:-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk forskjøvet termin på UL fra 25. april til 2.mai så enn så lenge hører jeg visst til i maiklubben jeg også. Venter min første. 27 år og samboer i Bergen nord. Enn dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei hei, vi er fra Bergen. 27 år og venter første 26 mai 2010! Håper jeg...etter syv positive billigtester (veldig svak strek)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 år gammel fra askøy. Tok 5 tester for et par dager siden som alle var positive. termin 15 mai. gravid for første gang, og livredd for at det skal gå galt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at det begynner å komme noen bergensere her:-) Er jo hyggelig hvis en kunne få til BIM-treff for mai 2010-klubben etterhvert som graviditeten skrider frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og nå, tre positive CB, så er definitivt med i klubben!

 

Er veldig klar for bim-treff etterhvert!

Termin 26 mai her, har dere vært hos legen allerede???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det jo begynt å komme en del fra Bergen her - hyggelig:-) Håper det går bra med dere alle sammen og at formen er bra - selv er jeg på oppadstigende kurve. Har vært utrolig kvalm, men nå er jeg bedre og bedre dag for dag... Gleder meg til å få baby igjen:-) Lenge å vente helt til mai!! Lykke til - håper vi får til noen treff utover høsten/vinteren. Hyggelig å treffe andre gravide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er og fra Bergen, 18 år og venter første i mai.. fikk termin forskjøvet i dag fra 17-27 mai, nedsig, men skal ikke klage :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...