Gå til innhold

Noen fra Bergen her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen fra Bergen her inne i mai 2010-klubben?

Skrevet

Jepp.... venter mitt første 16 .mai 2010. Kjempeglad og livredd samtidig. :)

Skrevet

Fikk forskjøvet termin på UL fra 25. april til 2.mai så enn så lenge hører jeg visst til i maiklubben jeg også. Venter min første. 27 år og samboer i Bergen nord. Enn dere andre?

Skrevet

Heisann bergensjenter!

Jeg er 28 og venter barn nummer 2, 11.mai! Veldig spent..

Skrevet

Jeg er 33, venter barn nr 2 15.mai. Spennede! :D

Skrevet

hei hei, vi er fra Bergen. 27 år og venter første 26 mai 2010! Håper jeg...etter syv positive billigtester (veldig svak strek)...

Skrevet

23 år gammel fra askøy. Tok 5 tester for et par dager siden som alle var positive. termin 15 mai. gravid for første gang, og livredd for at det skal gå galt..

Skrevet

Bra at det begynner å komme noen bergensere her:-) Er jo hyggelig hvis en kunne få til BIM-treff for mai 2010-klubben etterhvert som graviditeten skrider frem.

Skrevet

Fra Arna og venter barn nr 3, termin er 16.mai, enn så lenge:-)

Skrevet

..og nå, tre positive CB, så er definitivt med i klubben!

Er veldig klar for bim-treff etterhvert!

Termin 26 mai her, har dere vært hos legen allerede???

Skrevet

Fra bergen.... Venter første 29 mai...Gleder oss maasse :oD

Skrevet

er fra os utenfor bergen. er 25 og venter første 5. mai

Skrevet

Nå er det jo begynt å komme en del fra Bergen her - hyggelig:-) Håper det går bra med dere alle sammen og at formen er bra - selv er jeg på oppadstigende kurve. Har vært utrolig kvalm, men nå er jeg bedre og bedre dag for dag... Gleder meg til å få baby igjen:-) Lenge å vente helt til mai!! Lykke til - håper vi får til noen treff utover høsten/vinteren. Hyggelig å treffe andre gravide.

Skrevet

Bergen her og....venter nr 4..............fremdeles litt i sjokk, men gleder meg masse :-)

Skrevet

Hei! Jeg bor på Hjellestad, venter mitt 2.barn, termin mai/juni.. Usikker grunnet ulike sykluslengder.

Skrevet

Hei! Jeg er fra Bergen. Jeg er 33 og venter nr. 3 i mai :-)

Skrevet

Hei, jeg er og fra Bergen, 18 år og venter første i mai.. fikk termin forskjøvet i dag fra 17-27 mai, nedsig, men skal ikke klage :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...