Gå til innhold

Meg og bøllegutta!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gikk det forrige helg, tenker på Birken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe........ jo det var en spesiell opplevelse : ) jeg klarte merket da , men syka nesten 1 time dårligere enn i fjor : ( Men er selvfølgelig fornøyd med å klare merket.

 

var jo forholdene som ødela for tiden. Det regna og hagla og var så sinnsykt gjørmete i terrengpartiene. Gruseveiene var så bløte at det var som å sykle i sirup med bremsene på : ))

Men utrolig morsomt å være med da!

Klarte merket ifjor også , så jeg er veldig glad for at jeg har 2 starter og 2 merker : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...