Norwegian by injection Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Hvordan gikk det forrige helg, tenker på Birken?
Meg og bøllegutta!! Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 hehe........ jo det var en spesiell opplevelse : ) jeg klarte merket da , men syka nesten 1 time dårligere enn i fjor : ( Men er selvfølgelig fornøyd med å klare merket. var jo forholdene som ødela for tiden. Det regna og hagla og var så sinnsykt gjørmete i terrengpartiene. Gruseveiene var så bløte at det var som å sykle i sirup med bremsene på : )) Men utrolig morsomt å være med da! Klarte merket ifjor også , så jeg er veldig glad for at jeg har 2 starter og 2 merker : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå