Gå til innhold

vondt i eggstokken?

MAXlykke *gutt utenfor magen*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå i min 15.uke, å har i hele dag hatt pulserende smerter i siden (kjennes ut som om det er i eggstokken?) Det er ikke kjempevondt, men er jo litt plagsomt.. i begynnelsen trodde jeg det kanskje kunne være babyen.. Noen som aner noe om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Har ikke pulserende smerter,men har hatt vondt i eggstokkene en ukes tid nå..blir litt bekymret..ingen andre som har noen erfaring med dette?

Skrevet

Kan være ligamentsmerter, er helt normalt. Har det samme selv.

Skrevet

Jeg har hatt vondt i eggstokken på høyre side, fra uke 10 til uke 21. Ved ultralyd viste det forstørret eggstokk. Gynekologen sa at det ikke var farlig så lenge han ikke så noen cyster eller annen forandring. Eggstokken som det befruktede egget ditt kommer fra hovner normalt opp for å holde på graviditeten. Noen hovner kanskje mer opp enn andre? Nå som babyen vokser kan det kjennes litt vondt pga press mot denne? Ikke vet jeg, men du kan jo få det sjekket om du vil, dersom det ikke går over. Jeg er nå i uke 23 og det har gitt seg helt for min del.

Skrevet

Sikkert litt dumt spm,men ser man dette på vanlig utvendig ultralyd?eller må man ta innvendig? Pga min historie, har jeg hatt mange ultralyder allerede (er 18 uker)..ville legen ha oppdaget det dersom eggstokkene var forstørret,eller det var noe annet galt?

Skrevet

okay.. takk for svar... :):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...